Vuurwerkk023
VWC lid
Bij gebrek aan twijfel gewoon beide doenDeze of de Elegance?

Ik zal zelf voor de Elégance gaan, maar ben niet bekend met de Dakyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij gebrek aan twijfel gewoon beide doenDeze of de Elegance?
Deze of de Elegance?
Moeilijk keuze als je MOET kiezenDeze of de Elegance?
Bij vuurwerkbunker staat ie nu voor €172. Misschien is een van hun vestigingen dichterbij voor je?
Ik kom zojuist dit filmpje tegen, nu wil ik hem toch wel heel erg graag ook al is die €175 (gegarandeerde 2024 batch). Ja hij was gister voor 160 te krijg maar qua afstand en tijd is dat absoluut niet rendabel.
Woon je op Texel?Ik zou hem wel oppikken met die prijzen als ik in jullie omgeving zou wonen
Bij mij in de buurt staat ie voor €229,50
(Zonder me verder uit te laten waar ik woon lol)
Bijna €60,- verschil
Ik vind die vergelijkingen altijd een beetje krom,niet iedereen gaat na Duitsland want ze willen geen risico lopen(net zoals mij)Dus om elk stukje Nederlands vuurwerk te vergelijken met Funke of weet ik veel wat is beetje gekWoon je op Texel?
Maar ik vind €170/175 erg veel voor een 96sh compound. Voor minder kan je een 100sh funke 30mm compound scoren die +/-2500gr kruit heeft en vermoedelijk betere burst.
Ben ik met je eens Arno. Ik ga zelf ook niet naar Duitsland dus heeft het voor mij ook geen nut om NL producten te vergelijken met Duitse producten. Maar als je dus wel altijd in Duitsland koopt dan snap ik ook wel weer dat je eerder die kant op neigt.Ik vind die vergelijkingen altijd een beetje krom,niet iedereen gaat na Duitsland want ze willen geen risico lopen(net zoals mij)Dus om elk stukje Nederlands vuurwerk te vergelijken met Funke of weet ik veel wat is beetje gek
Kijk je in het Noorden andere prijs.
Kijk je in het Oosten andere prijs.
Kijk je in het Zuiden andere prijs.
Kijk je in het Westen andere prijs.
Is maar net waar je woont.
Om het hele land door te rijden voor korting.
Is uiteraard mogelijk. Kost al1 tijd en benzine![]()