Hoe sommige met goedwillende verkopers omgaan, die bovendien zeer mooie acties aanbieden blijft mij verwonderen.
Alle op- en aanmerkingen, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en een verwachtingspatroon van heb ik jou daar. Chapeau voor de ondernemers, die toch keer op keer met oplossingen komen.
Al een hele tijd nagedacht of ik wel met een reactie moet komen, want ook hier gaat weer wat van gevonden worden maar het is wellicht goed om dat toch te doen. Uiteindelijk weten de meeste goedwillenden de winkels toch wel te vinden.
Alle winkeliers doen hun stinkende best om voor iedere doelgroep wat leuks te creëren, getuigen van de velen acties en scherpe prijzen die ik al heel het jaar voorbij heb zien komen.
Het is echt van de zotte, wat voor berichten er soms binnenstromen (dan wel openbaar, dan wel per DM/mail) en op wat voor toon er reacties gezet worden als het even niet gaat zoals iemand wilt dat het gaat.
Als ik dan even de betrekking leg op ons eigen team, dat wij berichten moeten ontvangen privé dat wij in privé appgroepen rondgaan, omdat Winterswijk blijkbaar bij sommigen niet aanstaat (zonder dat je ons team kent) valt voor mij dan ook niet te begrijpen. Liefhebbers die zoveel moeite en tijd stoppen (vrije tijd) naast andere full time jobs verdienen in mijn ogen een stuk meer respect en waardering.
Uiteindelijk word het meeste geld nog altijd verdiend aan de “gewone” consument (die toch wel komt), dus voor de kleine doelgroep wil ik zeggen. Heb een beetje respect, soms kunnen er dingen veranderen.
Gelukkig is het een klein groepje, maar wil jullie vragen om even twee keer na te denken voordat jullie met bepaalde opmerkingen komen. Feedback is altijd goed, want daar kunnen wij allen van leren, maar het is de toon en op wat voor manier dit gezegd wordt.
Dave en alle andere winkels die al actief zijn met te gekke prijzen en acties, jullie zijn toppers!
Liefhebbers, heel veel plezier dit vuurwerkseizoen!