[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Tuurlijk hebben jullie een hoop mensen blij gemaakt. Geloof ik graag. Daar waren wellicht nog wat meer mensen van overtuigd later vandaag. Maar je hebt de actie eerder afgesloten dan aangekondigd. Teleurstellend dat dit dan slechts als 'vervelend' wordt afgedaan.
Bedankt voor je feedback. Het spijt me te horen dat de vervroegde afsluiting van de actie teleurstellend voor je was. We hebben deze beslissing genomen op basis van een aantal factoren, maar ik begrijp dat dit niet de ervaring is die we wilden creëren. We waarderen je input en zullen dit zeker meenemen voor toekomstige acties. Als je een mail stuurt naar [email protected] komen we er vast uit.

Tuurlijk hebben jullie een hoop mensen blij gemaakt. Geloof ik graag. Daar waren wellicht nog wat meer mensen van overtuigd later vandaag. Maar je hebt de actie eerder afgesloten dan aangekondigd. Teleurstellend dat dit dan slechts als 'vervelend' wordt afgedaan.
Je bent een freak of niet... site heeft al maanden top aanbiedingen, als je het van deze paar laatste uurtjes moet hebben dan koop maar gewoon de 31e

• Like
Waarderingen: n4ck
Maar als een voetbal wedstijd 90 minuten duurt wacht je toch ook niet met wisselen tot de laatste minuut?
Als een voetbalwedstrijd 90 minuten duurt dan vraag ik me af waar jij de overige 89 minuten was toen de site ( al maanden ) top aanbiedingen had? En wisselen in de laatste minuut is vrij normaal😜😉. Als je een freak bent dan wacht je niet tot de laatste uurtje. Dave / vathorst doen het geweldig

Als een voetbalwedstrijd 90 minuten duurt dan vraag ik me af waar jij de overige 89 minuten was toen de site ( al maanden ) top aanbiedingen had? En wisselen in de laatste minuut is vrij normaal😜😉. Als je een freak bent dan wacht je niet tot de laatste uurtje. Dave / vathorst doen het geweldig

Op de bank :p

Hahah ik was toen volop aan het bestellen 🤣🤣, dat noemen we tijdrekken twannes doen we niet aan🤣 ofja de meeste freaks niet

Hoe sommige met goedwillende verkopers omgaan, die bovendien zeer mooie acties aanbieden blijft mij verwonderen.

Alle op- en aanmerkingen, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en een verwachtingspatroon van heb ik jou daar. Chapeau voor de ondernemers, die toch keer op keer met oplossingen komen.

Al een hele tijd nagedacht of ik wel met een reactie moet komen, want ook hier gaat weer wat van gevonden worden maar het is wellicht goed om dat toch te doen. Uiteindelijk weten de meeste goedwillenden de winkels toch wel te vinden.
Alle winkeliers doen hun stinkende best om voor iedere doelgroep wat leuks te creëren, getuigen van de velen acties en scherpe prijzen die ik al heel het jaar voorbij heb zien komen.

Het is echt van de zotte, wat voor berichten er soms binnenstromen (dan wel openbaar, dan wel per DM/mail) en op wat voor toon er reacties gezet worden als het even niet gaat zoals iemand wilt dat het gaat.

Als ik dan even de betrekking leg op ons eigen team, dat wij berichten moeten ontvangen privé dat wij in privé appgroepen rondgaan, omdat Winterswijk blijkbaar bij sommigen niet aanstaat (zonder dat je ons team kent) valt voor mij dan ook niet te begrijpen. Liefhebbers die zoveel moeite en tijd stoppen (vrije tijd) naast andere full time jobs verdienen in mijn ogen een stuk meer respect en waardering.

Uiteindelijk word het meeste geld nog altijd verdiend aan de “gewone” consument (die toch wel komt), dus voor de kleine doelgroep wil ik zeggen. Heb een beetje respect, soms kunnen er dingen veranderen.

Gelukkig is het een klein groepje, maar wil jullie vragen om even twee keer na te denken voordat jullie met bepaalde opmerkingen komen. Feedback is altijd goed, want daar kunnen wij allen van leren, maar het is de toon en op wat voor manier dit gezegd wordt.

Dave en alle andere winkels die al actief zijn met te gekke prijzen en acties, jullie zijn toppers!

Liefhebbers, heel veel plezier dit vuurwerkseizoen!

Ben zelf ondernemer in de horeca dus erg gevoelig. Al stop je je hart en ziel ergens in en gaat eigenlijk altijd alles goed, zijn er altijd nog mensen die je avond weten te verzieken over iets heel erg kleins. Alles ging top en het was super druk maar toch is er iemand die jou blijdschap een beetje van je afneemt door gewoon stomweg te mierenneuken… en feedback of klachten zijn niet eens zo erg het gaat vaak op de manier waarop. Al dat harde werk en overuren van dave is niet voor niks. Top zaak, top vuurwerk en scherpe prijzen. Kom zelf uit Vathorst en kom al vele jaren hier ook buiten vuurwerk om. Dus voordat we mensen de grond in trappen door iets kleins, denk je even 2 keer na. Hoe Dave reageert is echt super professioneel. Iedereen kan altijd leren van klachten of feedback. Let dus alleen wel op hoe je het zegt of over brengt 😉

Hoe sommige met goedwillende verkopers omgaan, die bovendien zeer mooie acties aanbieden blijft mij verwonderen.

Alle op- en aanmerkingen, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en een verwachtingspatroon van heb ik jou daar. Chapeau voor de ondernemers, die toch keer op keer met oplossingen komen.

Al een hele tijd nagedacht of ik wel met een reactie moet komen, want ook hier gaat weer wat van gevonden worden maar het is wellicht goed om dat toch te doen. Uiteindelijk weten de meeste goedwillenden de winkels toch wel te vinden.
Alle winkeliers doen hun stinkende best om voor iedere doelgroep wat leuks te creëren, getuigen van de velen acties en scherpe prijzen die ik al heel het jaar voorbij heb zien komen.

Het is echt van de zotte, wat voor berichten er soms binnenstromen (dan wel openbaar, dan wel per DM/mail) en op wat voor toon er reacties gezet worden als het even niet gaat zoals iemand wilt dat het gaat.

Als ik dan even de betrekking leg op ons eigen team, dat wij berichten moeten ontvangen privé dat wij in privé appgroepen rondgaan, omdat Winterswijk blijkbaar bij sommigen niet aanstaat (zonder dat je ons team kent) valt voor mij dan ook niet te begrijpen. Liefhebbers die zoveel moeite en tijd stoppen (vrije tijd) naast andere full time jobs verdienen in mijn ogen een stuk meer respect en waardering.

Uiteindelijk word het meeste geld nog altijd verdiend aan de “gewone” consument (die toch wel komt), dus voor de kleine doelgroep wil ik zeggen. Heb een beetje respect, soms kunnen er dingen veranderen.

Gelukkig is het een klein groepje, maar wil jullie vragen om even twee keer na te denken voordat jullie met bepaalde opmerkingen komen. Feedback is altijd goed, want daar kunnen wij allen van leren, maar het is de toon en op wat voor manier dit gezegd wordt.

Dave en alle andere winkels die al actief zijn met te gekke prijzen en acties, jullie zijn toppers!

Liefhebbers, heel veel plezier dit vuurwerkseizoen!
Ik vind wel wat van deze reactie ja, goed verwoord!

Jammer om telkens weer dat gezever te zien over futiliteiten. Hoe vaak zien we wel niet de bekende tekst "Nu is het in de actie en toen ik dit kocht heb ik meer betaald boehoe"? Soms loopt iets gewoon anders en als je dan gewoon even contact opneemt met de winkels die freakacties hebben, stuk voor stuk zelf ook liefhebbers, dan is mijn ervaring dat er altijd een nette oplossing komt.

Laten we dit laatste jaar nog gewoon genieten van al het moois dat ons geboden wordt en van de mooie prijzen die regelmatig voorbijkomen. Wat zal ik de acties, showrooms, vrijmibo's, freakavonden en afhaaldagen gaan missen. Dit wordt ons nu allemaal nog geboden door de welwillende winkeliers die soms meer werk hebben aan de freaks dan aan de reguliere consumenten terwijl die reguliere consumenten goed zijn voor het overgrote deel van de omzet en voor de gezonde marges. Soms nemen we het denk ik teveel voor lief.

Dus bij deze; Vathorst en alle andere freakwinkels, bedankt!

Avondje vroeg naar bed levert weer genoeg te lezen op, september is weer begonnen hoor...🥴
Goeie reactie 023!!
En verder denk ik nog heel veel maar dat zeg ik lekker niet...🤐

Back
Bovenaan