[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Als ik mijn refund terugheb, kan ik dan alsnog sponsoren voor de fantische show die voor 2027 op de planning staat?
Mocht deze show, dankzij externe partners, alsnog geannuleerd worden, krijg ik dan uiterlijk in 2030 mijn centen terug?
Pyrodise, alvast bedankt voor jullie snelle en correcte reactie!!!!. :d:d:d
Altijd die Limburgse humor 🤨🤨🤨🤨

Komt goed. Alleen helaas niet eerder dan gewenst: want we hadden toch liever het evenement gezien dan onze centen terug. Ik hoop oprecht dat ze in de toekomst het wel voor elkaar krijgen nu de zena trophy ook verleden tijd is.
Ze hebben het nu al zoalang geprobeerd een show te regelen wat niet lukt dus een andere show zoals deze had moeten zijn komt er nooit!

Het wordt pas echt mooi als ze een mail sturen met verzoek om een kleine bijdrage, omdat anders de terugbetaling niet uitgevoerd kan worden. :d

(Zo van, u heeft een prijs gewonnen of een erfenis ontvangen uit het buitenland, u hoeft enkel 50€ over te maken om de notaris of wie ook te betalen om het uitkeren te regelen...)

Ik geloof er ook allemaal niets meer van, wat een aanfluiting dit zeg. Bijzonder ook dat je niets hoort van de mensen die dit overal hebben lopen promoten. Het geld dat iedereen terug krijgt lijkt me grotendeels ook al uitgegeven te zijn aan de schieters die al het vuurwerk hebben moeten maken. Als dat überhaupt gebeurd is.

Ik geloof er ook allemaal niets meer van, wat een aanfluiting dit zeg. Bijzonder ook dat je niets hoort van de mensen die dit overal hebben lopen promoten. Het geld dat iedereen terug krijgt lijkt me grotendeels ook al uitgegeven te zijn aan de schieters die al het vuurwerk hebben moeten maken. Als dat überhaupt gebeurd is.
Geloof me de mensen die dit hebben lopen promoten zijn er zelf ook beroert van dat dit zo gelopen is. Ik heb het zelf ook gedeeld op Facebook. Heb ik het dan gepromoot zo ja hebben mensen kaarten gekocht doordat ik het erop gezet heb. Het is nog altijd ieders zijn eigen keus om kaartjes te kopen. En ik geef iedereen gelijk dat het allemaal niet zo loopt als het had moeten gaan maar het geld word gewoon netjes terug gestort. Ik heb er gewoon vertrouwen in dat iedereen gewoon zijn centjes op korte termijn kan terug verwachten.

Geloof me de mensen die dit hebben lopen promoten zijn er zelf ook beroert van dat dit zo gelopen is. Ik heb het zelf ook gedeeld op Facebook. Heb ik het dan gepromoot zo ja hebben mensen kaarten gekocht doordat ik het erop gezet heb. Het is nog altijd ieders zijn eigen keus om kaartjes te kopen. En ik geef iedereen gelijk dat het allemaal niet zo loopt als het had moeten gaan maar het geld word gewoon netjes terug gestort. Ik heb er gewoon vertrouwen in dat iedereen gewoon zijn centjes op korte termijn kan terug verwachten.
Dat vertrouwen ben ik inmiddels wel kwijt.

Ik geloof zelf wel dat het ooit de intentie is geweest om een mooi evenement weg te zetten maar dat de organisatie zich niet heeft gerealiseerd wat daar dan allemaal bij komt kijken. Tot zover vind ik het vooral jammer. Hoe er vervolgens om is gegaan met de communicatie vanaf het moment van de eerste keer annuleren is gewoon triest, zoiets kan en moet gewoon beter. Die kaarten hadden ook al lang terugbetaald moeten zijn, er kan best een keer iets tegenzitten maar dit slaat echt alles.

Iets op fb delen is wat anders dan met codes lopen gooien enzo.

Geen idee of deze info al bekend is hierzo.. ik kom nooit op forums. En ik heb het verlies al enige tijd voor lief genomen en gun de man uit België veel plezier met zijn vuurwerk fabriekje in italie.. ( dat schijnt hij er van gekocht te hebben dit hoor ik uit de wandel gangen.. en dit event is een voorop gezet plan geweest)

maar toch verveelde ik me gisteren.. en dacht ga eens mailen..

eventix een mailtje gestuurd hun als verkopende partij zijn immers verantwoordelijk. Kreeg vandaag mailtje terug dat hun enkel de software hebben geleverd en de betaling rechtstreeks naar de klant is gegaan, dit heb ik dus gecheckt en idd..

Toch even het iban waar de betaling is heen gegaan gecheckt.

Veel al oplichting met dit iban nummer

Geen idee of deze info al bekend is hierzo.. ik kom nooit op forums. En ik heb het verlies al enige tijd voor lief genomen en gun de man uit België veel plezier met zijn vuurwerk fabriekje in italie.. ( dat schijnt hij er van gekocht te hebben dit hoor ik uit de wandel gangen.. en dit event is een voorop gezet plan geweest)

eventix een mailtje gestuurd hun als verkopende partij zijn immers verantwoordelijk. Kreeg vandaag mailtje terug dat hun enkel de software hebben geleverd en de betaling rechtstreeks naar de klant is gegaan, dit heb ik dus gecheckt en idd..

Oef.. Dit maakt het een stuk ingewikkelder.. Denk dat het vertrouwen nu onder het 0 punt zit. Zoveel mensen met diverse dingen..

als dit zou kloppen dan zou het wel heel kwalijk zijn. Ik kan het bijna niet geloven eerlijk gezegd, een soort vooropgezet masterplan met een nep vuurwerkshow om geld te regelen voor de aankoop van een fabriek.

voor 3.5 ton koop je ABSOLUUT geen vuurwerkfabriek in Italie.

Ik weet best wel iets van deze materie. In Duitsland en Italie . Het opzetten van een vuurwerkfabriek in Italie is bijna schier onmogelijk als buitenlander. Allereerst is het vergunningsproces ONGELOFELIJK stroperig en burocratisch, denk aan jaren wachten op een paar stempels. Het is helemaal niet zo dat je even wat steekpenningen afgeeft en dat je dan je stempels krijgt, absoluut niet!!

Er was 1 fabriekje in zuid Italie die werd bestierd door 2 broers. Nou was de een overleden en moest die vergunning van broer 1 naar broer 2 worden overgezet. Er waren stempels nodig. Die overgebleven broer ging langzaam tenonder aan de overheadkosten om die fabriek te dokken en hij kon GEEN vuurwerk maken want die stempels kwamen maar niet. Dat heeft heel lang geduurd, die man is bijna financieel ten gronde gericht door die zuid italiaanse burocratie.

In bijvoorbeeld Duitsland neem je een vuurwerkfabriek over incl vergunningen omdat daar op locatie een ontheffing wordt afgegeven. In Italie gaat het allemaal op naam. Je moet de taal vloeiend spreken en dan nog geef ik het heel heel weinig kans dat het je lukt...

De prijs in Duitsland voor een fabriek incl vergunningen op lokatie lag op een specifieke lokatie op 1.5 miljoen, in Italie denk ik dat je zo 800 000 euro kwijt bent als t al niet meer is . Dan heb je nog het punt van winstgevend worden en daadwerkelijk geld verdienen. De fabriekjes die bijvoorbeeld voor Adelfia produceren liggen best vaak stil . De ECHTE ( geen mensen met alleen een schietvergunningpapiertje/lonten aan elkaar verbinders ) pyrotechnici die zelf de grondstoffen mengen en sterren rollen/shells in elkaar vouwen staan dan achter de toog in de lokale bar. Ze verdienen geen drol, tis allemaal liefdewerk en grotendeels ook seizoenswerk. Italianen werken ook alleen samen met Italianen

Als het klopt dan ga ik wel solliciteren bij hem, mag hij die vipkaarten wel houden van me, ik ben direct inzetbaar ...hahahaha......

Laatst bewerkt:
Sommige hier zouden een privé detective bedrijf kunnen beginnen, lijkt mijn vrouw wel, die vind ook alles over iedereen op facebook en insta.....

Ik heb het enkel uit de wandelgangen.. maar die zelfde wandelgangen vertelde mij ook al dat hij gepakt was nog voor er iets over bekend was op forums of whatsapp. Dus ik zie het als betrouwbaar! Wat jullie er mee doen moet je zelf weten..

Ik heb het enkel uit de wandelgangen.. maar die zelfde wandelgangen vertelde mij ook al dat hij gepakt was nog voor er iets over bekend was op forums of whatsapp. Dus ik zie het als betrouwbaar! Wat jullie er mee doen moet je zelf weten..
vertel vertel vertel, wie is deze anonieme wandelgang.

Wel knap dat we al 50 pagina's hebben kunnen vullen met deze discussie en geen 1 reactie hoort van de organisators en al minstens de helft vd topic geen berichten meer hoor van de influencers.

Back
Bovenaan