Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens.. waarom is deze doos überhaupt zo duur?Meer dan 2.90 euro per schot. Sorry hoor, maar er zijn grenzen en grenzen waar echt heel ver over heen gegaan wordt.
Unieke dingen hebben vaak unieke prijzen..Helemaal mee eens.. waarom is deze doos überhaupt zo duur?
Beetje saai hé 5 minuten lang hetzelfde effect. Dan zou ik ze tegelijk schietenStel je lont deze bak aan elkaar door voor 5 minuten lang. €3000,- kwijt
10€ per seconde is echt absurd, en dan ook nog een meh effect.
Voor dat geld kan je wel 30 transbombers kopen, tel uit je winst!
Zeker.. al vind ik dit wel echt te duur. Best uniek maar gezien ons klimaat kan je er bijna zeker van zijn dat het effect direct weg waait.Unieke dingen hebben vaak unieke prijzen..
Dat ben ik volledig met je eens en ik zou hem nooit kopenZeker.. al vind ik dit wel echt te duur. Best uniek maar gezien ons klimaat kan je er bijna zeker van zijn dat het effect direct weg waait.
Begrijpelijk! Had je het wel gedaan als hij goedkoper was geweest?Dat ben ik volledig met je eens en ik zou hem nooit kopen![]()
Nope, is mijn effect niet. Ik snap wel als andere mensen dat wel zouden doen..Begrijpelijk! Had je het wel gedaan als hij goedkoper was geweest?
Erg weinig afname maar moet wel voldoende order geplaatst, en denk dat het qua productie toch wel ff andere koek is dan simpele falling leaves...Helemaal mee eens.. waarom is deze doos überhaupt zo duur?
eerder nóg duurder, schaarsheid, stil effect, etcMagoe, stuk goedkoper volgend jaar misschien na introductie. Oh wacht...