Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker moaaaaaat!@michel87 even zodat je het niet vergeet, vrijdag nieuwe acties hè!![]()
Kaarsen zijn fonteinen, draaizon is een doosje met knetterlint erin!Romeinse kaarsen en draaiende zonnen zijn toch verboden in dat nostalgische pakket?
Zonnen zijn niet verboden. De Romeinse kaars is tegenwoordig dan vaak een fontein.Romeinse kaarsen en draaiende zonnen zijn toch verboden in dat nostalgische pakket?
Het lijkt wel alsof de zon verboden is in dit land hoor..Zonnen zijn niet verboden. De Romeinse kaars is tegenwoordig dan vaak een fontein.
De Tailgate Fan is wat mij betreft een van de mooiste tailbakken die er bestaat. Gegarandeerd een wow-effect op je publiek.Vind de Tailgate Fan een mooie optie. Overwoog die ook al voor de reguliere prijs, maar misschien moet ik hem nu gewoon nemen. De rest spreekt me wat minder aan. Ik baal dan ook dat de actie tot en met 5 september is, van mij mogen de weekacties weer terug komen![]()
Een maand duurt lang inderdaad als er ( verschilt per persoon natuurlijk ) niet veel tussen zitVind de Tailgate Fan een mooie optie. Overwoog die ook al voor de reguliere prijs, maar misschien moet ik hem nu gewoon nemen. De rest spreekt me wat minder aan. Ik baal dan ook dat de actie tot en met 5 september is, van mij mogen de weekacties weer terug komen![]()
Zelfde freakprijs als vorig jaar. Erg netjes ja.Die Dark Dragon is bizar scherpe prijs zeg!
En met spinners?Die Dark Dragon is bizar scherpe prijs zeg!
Oh was dat niet 125?Zelfde freakprijs als vorig jaar. Erg netjes ja.
SssttttttEn met *******?![]()
Bericht in topic 'Dark Dragon - Predator' https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/dark-dragon-predator.51948/post-1796224Oh was dat niet 125?