[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Vind de Tailgate Fan een mooie optie. Overwoog die ook al voor de reguliere prijs, maar misschien moet ik hem nu gewoon nemen. De rest spreekt me wat minder aan. Ik baal dan ook dat de actie tot en met 5 september is, van mij mogen de weekacties weer terug komen :idea:
De Tailgate Fan is wat mij betreft een van de mooiste tailbakken die er bestaat. Gegarandeerd een wow-effect op je publiek.

Hier zie je hem in de lelijkste vorm: Verkeerd neergezet en met erg veel wind. Toch maakte ie veel indruk ;)

Vind de Tailgate Fan een mooie optie. Overwoog die ook al voor de reguliere prijs, maar misschien moet ik hem nu gewoon nemen. De rest spreekt me wat minder aan. Ik baal dan ook dat de actie tot en met 5 september is, van mij mogen de weekacties weer terug komen :idea:
Een maand duurt lang inderdaad als er ( verschilt per persoon natuurlijk ) niet veel tussen zit 😋

Vraagje krijgen jullie de nieuwe producten van rubro/ mania ook??Misschien helemaal overheen gelezen, maar kan er niks over terug vinden.

Back
Bovenaan