[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Overdrive en the Grand Arc heb ik elders gezien hopelijk kun jij deze ook aanbieden voor een mooi prijsje?
Prachtige boxen inderdaad maar het is nog de vraag of wij Elite Mark ook gaan aanbieden, i.c.m. actieprijzen ligt het allemaal gevoelig. TBC want moet ze zelf ook hebben 🫣😅

Goedemiddag allemaal,

De nieuwe weekendacties staan klaar. Langzaam maar zeker raakt de poule met nieuwe producten voor mij een beetje leeg, dus zullen jullie ook oude producten of eerdere deals nog eens terug zien komen! KLIK HIER VOOR DE WEEKENDDEALS

De actieprijzen gaan over een half uurtje in...
  • Deze week zeer leuke cakes: Container Load en de Fire Throne. Meepakken die hap!
  • Leuke budget compound die velen al eens mochten aanschouwen: Pyro League
  • Op veel verzoek: Eclips of Roar en Climax nog eens terug (ook de andere toppertjes gaan echt nog eens voorbij komen 🤫 )
  • En zoals gezegd ook nog wat nieuwe toevoegingen te vinden.
We gaan voor de start van het vuurwerk seizoen ook weer live met onze 3+1 boxen actie dus genoeg reden om ons in de gaten te blijven houden.

Fijn weekend alvast allemaal.

Groeten, Jan
Komen er misschien nog een aantal tycoons beschikbaar?

Goedemiddag allemaal,

De nieuwe weekendacties staan klaar. Langzaam maar zeker raakt de poule met nieuwe producten voor mij een beetje leeg, dus zullen jullie ook oude producten of eerdere deals nog eens terug zien komen! KLIK HIER VOOR DE WEEKENDDEALS

De actieprijzen gaan over een half uurtje in...
  • Deze week zeer leuke cakes: Container Load en de Fire Throne. Meepakken die hap!
  • Leuke budget compound die velen al eens mochten aanschouwen: Pyro League
  • Op veel verzoek: Eclips of Roar en Climax nog eens terug (ook de andere toppertjes gaan echt nog eens voorbij komen 🤫 )
  • En zoals gezegd ook nog wat nieuwe toevoegingen te vinden.
We gaan voor de start van het vuurwerk seizoen ook weer live met onze 3+1 boxen actie dus genoeg reden om ons in de gaten te blijven houden.

Fijn weekend alvast allemaal.

Groeten, Jan
Wanneer komt die 3+1 ongeveer online?

@granddessert misschien liggen er nog een aantal onder het stof of nog bij wolff zelf
Freakwinkel moet ze wel kunnen regelen toch helaas waren ze niet eens binnen 1 min al uitverkocht 🥲

@granddessert misschien liggen er nog een aantal onder het stof of nog bij wolff zelf
Freakwinkel moet ze wel kunnen regelen toch helaas waren ze niet eens binnen 1 min al uitverkocht 🥲
Tycoons? En ook de andere suggesties. Die zijn écht op. Geen geheime voorraad, geen vergeten doos bij Wolff... En zelfs deze '(top)Freakwinkel' moest nee verkopen 👻 Volgende keer weer op tijd klikken! 😂

Goedemiddag allemaal,

Iets eerder dan normaal, omdat ik later deze week veel te krap zit in mijn tijd. Er staan in ieder geval wat verse acties klaar op de shop. Die acties gaan aan het einde van de middag online.

Binnen 2 weken lanceren we onze boxenactie! Welke denken jullie dat het dit jaar is?

En zijn jullie al klaar voor de jaarlijkse FOMO test? Mysterydeal rondje incoming!

Fijne woensdag.

PS Minimale bestelwaarde is vanaf nu 50,-

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
Staat het gehele assortiment dan inmiddels/straks online voor dit seizoen? Minus de producten waar nu nog onduidelijkheid is mbt de verkoop uiteraard, of komt er nog bij ,én komt er een nieuwe mysterydeal of bekendmaking van de huidige 😀

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan