Oriental Mandarin *NIEUW 2025*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5204
Artikelnaam: Oriental Mandarin
Bruto Gewicht: 21 kg
Netto Kruitgewicht: 2,300 gram
Aantal Schoten: 190 schoten
Effectomschrijving: 1.2'' Oriental Mandarin combineert Oosterse stijl en brute kracht. 190 schoten, 30 mm kaliber, perfect opgebouwd in XL fanshape.
Tube diameter: 30MM
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €399,99
Voorverkoop: €349,99
O.a te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Voor m'n gevoel net niet top qua opbouw, maar is op bovenstaand filmpje wel een plaatje. Benieuwd of deze ergens op een demo geschoten wordt november/december, want Rubro zonder demo of straatfilmpje koop ik sowieso niet (remember demofilmpje coconut bounty.... zegt eigenlijk ook niks)

Wat is precies de perfecte opbouw dan die in de omschrijving staat?

Van keihard rammen naar bijna stil en willekeurig fanshapes.

Het lijkt een mooie compound te zijn, maar ik mis na al die jaren van compounds nog altijd DE bak die echt mooi opgebouwd is. Waar compound echt een toevoeging is.

Hoe mooi de grootste bakken ook zijn, het geeft mij toch vaak een 'stop alles maar in één doos' gevoel.

Hear hear. Soms zit er wel een patroon in, dit jaar is die ehh eigen label box van Wolff met die 2 fanshapes een mooi voorbeeld, vroeger was de Rebellious Rocker Box een prachtig voorbeeld hoe het kan qua symfonie in een doos. Verder is het al gauw een bijeenraapsel óf een single effect doos.

En dan heb ik het nog over kleine boxen, idd de dubbele compounds...zit altijd weinig denkwerk in, waardoor ze mij al gauw vervelen. Leken zien ook weinig verschil tussen effecten trouwens hoor, wij zijn kieskeurig.

Wat is precies de perfecte opbouw dan die in de omschrijving staat?

Van keihard rammen naar bijna stil en willekeurig fanshapes.

Het lijkt een mooie compound te zijn, maar ik mis na al die jaren van compounds nog altijd DE bak die echt mooi opgebouwd is. Waar compound echt een toevoeging is.

Hoe mooi de grootste bakken ook zijn, het geeft mij toch vaak een 'stop alles maar in één doos' gevoel.

Vivaldi van Funke?

Back
Bovenaan