Fausto
VWC lid
Nee helaas nog niet tegen gekomenook op de veiling?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee helaas nog niet tegen gekomenook op de veiling?
Dapper, maar groot gelijk!!Voor 245,- in het mandje gedaan! Knallen, wat een bak!
Demo nog afwachten I know I know..![]()
Zolang het 2 los verpakte delen zijn wel, dan zijn het gewoon 2 losse compounds. Dat die dan samen in een omdoos zitten is ook geen probleem, er zitten ook wel eens 2 dezelfde compounds in een omdoos.Mogen dubbele compounds wel?
Kan nog weleens een spannend demotje worden voor jeWie nog meer heeft de Sky Candy al gekocht en wacht niet eerst op de demo?
Ik heb de Misuto Master doorgestreept en deze gepakt. Niet vergelijkbaar maar voor mn gevoel een betere keus op dit moment.
MwaKan nog weleens een spannend demotje worden voor je![]()
Die zal op de demo vast net zo presteren als in het filmpje. Het wordt pas spannend als je een productie exemplaar gaat stokenKan nog weleens een spannend demotje worden voor je![]()
Staat ie ook op je lijstje @Knettermans ?Die zal op de demo vast net zo presteren als in het filmpje. Het wordt pas spannend als je een productie exemplaar gaat stoken![]()
Tot op heden niet. Het had een kanshebber kunnen zijn maar ik ben al zover rond met m'n collectie dat ik enkel nog wat specifieke producten zoek en sporadisch nog iets toevoeg dat me direct heel erg aanspreekt.Staat ie ook op je lijstje @Knettermans ?
Eens hoor! Maar bijna elk filmpje wat je op dit forum ziet komt natuurlijk niet op die manier thuis in je straat te staan op uitzondering na. Wellicht dat Riakeo soms nog aardig in de buurt komt bij geen wind.Tot op heden niet. Het had een kanshebber kunnen zijn maar ik ben al zover rond met m'n collectie dat ik enkel nog wat specifieke producten zoek en sporadisch nog iets toevoeg dat me direct heel erg aanspreekt.
Deze ziet er in het filmpje heel erg gelikt uit maar tegelijkertijd is het ook niet realistisch om te verwachten dat dit zo in de straat staat.
Mwa vorig jaar met diezelfde gedachte de Coconut Bounty besteld, uiteindelijk toch omgeruild voor een Super Flowers. Ik wacht wel eerst de demo af.Wie nog meer heeft de Sky Candy al gekocht en wacht niet eerst op de demo?
Ik heb de Misuto Master doorgestreept en deze gepakt. Niet vergelijkbaar maar voor mn gevoel een betere keus op dit moment.
Precies dit, Rubro is echt hit or miss wat enorm zonde is, omdat je nooit garantie hebt dat de batch van een volgend jaar net zo goed is. Je moet dus net durven bestellen en dan geluk hebben. Helemaal lastig gezien dit waarschijnlijk het laatste jaar isMwa vorig jaar met diezelfde gedachte de Coconut Bounty besteld, uiteindelijk toch omgeruild voor een Super Flowers. Ik wacht wel eerst de demo af.
Rubro/Mania levert op zich goed spul, maar bij nieuwe producten niet altijd consistent. Blitz Bomber, Hardcore Helium, Super Flowers, bizar goed. Nieuwe Immortal Gold, Color Hypnose, Neon Nebula daarentegen weer minder.
Ik durf.. en hopelijk geluk. Anders nog ander spul om van te genieten. LetsgoooPrecies dit, Rubro is echt hit or miss wat enorm zonde is, omdat je nooit garantie hebt dat de batch van een volgend jaar net zo goed is. Je moet dus net durven bestellen en dan geluk hebben. Helemaal lastig gezien dit waarschijnlijk het laatste jaar is