Century Show XXL *NIEUW 2025*

Mooie afwisselende bak maar zoals meerdere al gezegd hebben.. de prijs..

Als we kijken naar de freakacties dan zouden we ze wel voor om en nabij de 200/220 euro tegen kunnen komen.

Eerlijk gezegd koop ik dan liever wat anders maar ik snap wel dat als iemand 1 goede afwisselende grote compound zou kopen deze wel in aanmerking komt.

Maar om te zeggen dat dit de compound is die iedereen wil hebben dit seizoen en bijv de nieuwe color hypnose hype wordt..

Nee dat denk ik niet.

Mooie afwisselende bak maar zoals meerdere al gezegd hebben.. de prijs..

Als we kijken naar de freakacties dan zouden we ze wel voor om en nabij de 200/220 euro tegen kunnen komen.

Eerlijk gezegd koop ik dan liever wat anders maar ik snap wel dat als iemand 1 goede afwisselende grote compound zou kopen deze wel in aanmerking komt.

Maar om te zeggen dat dit de compound is die iedereen wil hebben dit seizoen en bijv de nieuwe color hypnose hype wordt..

Nee dat denk ik niet.
Smaken verschillen, ik zou deze direct verkiezen boven de Color Hypnose :)

Dat is met kennis achteraf.. toen de film uit kwam wisten de shops niet hoe snel ze extra stuks moesten bij bestellen of artikel toe te voegen aan het assortiment..
En toch ook wel een beetje voorspelbaar, niet alle sample filmpjes zijn even representatief en ik denk dat iedereen wel weet van welke importeur het dicht bij productie staat of juist niet.

Dat is tevens een pluspunt van deze Century Show XXL, ik ben bij Wolff niet anders gewend dan dat de filmpjes wel representatief zijn.

Wauw ik zie deze topic voor het eerst maar wat een drama over de prijs. Betekent dit dat je hem eigenlijk super graag wil kopen maar de prijs te duur is? Of is het echt een slap aftreksel van Riakeo en ook nog eens te duur? In het laatste geval prima toch, laten staan en doorrr next.

Ik ga voor team vette bak! Aanschaffen voor een mooie freak prijs! 😍

Wauw ik zie deze topic voor het eerst maar wat een drama over de prijs. Betekent dit dat je hem eigenlijk super graag wil kopen maar de prijs te duur is? Of is het echt een slap aftreksel van Riakeo en ook nog eens te duur? In het laatste geval prima toch, laten staan en doorrr next.

Ik ga voor team vette bak! Aanschaffen voor een mooie freak prijs! 😍
Kan wel wat voor je betekenen! DM me maar even :)

Back
Bovenaan