Raad de plaat

Hoe maak ik een screenshot op m'n foon, zonder dat de pauzeknop van het filmpje het halve beeld inneemt?

Ja ok. Dat klopt want je maakt een screenshot van je scherm.
Wat ik doe is je foon horizontaal houden full screen en gewoon een x aantal 'shots' live maken. Dr zit altijd wel een goede bij en de rest flikker ik weg.
Tis af en toe ff mikken.

Op G kom ik dit tegen voor de pc. Weet echter niet of het werkt want de laatste keer dat ik achter een pc zat is een paar jaar geleden... ;)

To take a screenshot of a YouTube video, pause the video at the desired frame and use the following methods: 1) Use keyboard shortcuts: Press Windows key + Shift + S (Windows) or Command + Shift + 4 (Mac) to take a partial screenshot, or use the Print Screen (PrtSc) key for a full-screen capture. 2) Use the Snipping Tool: (Windows) Open the Snipping Tool and select "New" to capture a specific area of the screen. 3) Use a browser extension: Install a YouTube screenshot extension (like Screenshot YouTube on the Chrome Web Store) which adds a screenshot button to the video player. 4) Right-click and save: Right-click on the video, select "Copy video frame", then paste into an image editor.

Om een screenshot van een YouTube-video te maken, pauzeert u de video op het gewenste frame en gebruikt u de volgende methoden: 1) Gebruik sneltoetsen: druk op de Windows-toets + Shift + S (Windows) of Command + Shift + 4 (Mac) om een gedeeltelijke screenshot te maken of gebruik de Print Screen (PrtSc)-toets voor een volledige schermafbeelding. 2) Gebruik het knipprogramma: (Windows) Open het knipprogramma en selecteer 'Nieuw' om een specifiek gebied van het scherm vast te leggen. 3) Gebruik een browserextensie: installeer een YouTube-screenshotextensie (zoals Screenshot YouTube in de Chrome Web Store), die een screenshotknop toevoegt aan de videospeler. 4) Klik met de rechtermuisknop en sla op: klik met de rechtermuisknop op de video, selecteer 'Videoframe kopiëren' en plak de afbeelding in een afbeeldingseditor.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik krijg het beoogde product/effect er niet op, zelfs niet met 0.25fr/sec.

Ik ga een andere regelen, komt eraan

Back
Bovenaan