Kitsune [COMPOUND] *Nieuw 2025*

Artikelnummer: 91003
Artikelnaam: Kitsune
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: 992 gram
Aantal Schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: Een hele fraaie deze Kitsune! Afwisselend geschoten, veel varieteit, altijd de lucht gevuld en bijna een minuut lang!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: volgt
Adviesprijs: 99,95

91003__12713.jpg

Gezien het feit dat de White Tiger uit deze lijn overeenkomsten vertoont met de 1" Perfect Balance, zou deze zomaar op de 1" Ultimate Design kunnen lijken. 80 shots, 25mm, 992 gram kruit komt allemaal overeen. Volgens de catalogus zit hier alleen gaan waaier in, maar dat zou ook een foutje kunnen zijn :P

Erg benieuwd. Ook weer een aantrekkelijk label.
@Vuurwerkfeestje wanneer kunnen we beeldmateriaal verwachten?

Indrukwekkend, maar er gebeurt m.i. net iets teveel tegelijk? Ik weet het nog niet helemaal.. moet em nog maar een paar keer kijken.

Leuk dingetje hoor, Vulcan kan het dus toch. Volle prijs vind ik 'm echter niet waard met verdere aanbod op de markt.

Mooie tempo wisselingen en goed uitgewerkte effecten. Vulcan heeft weer mooi spul die te vaak niet eens overwogen worden.

Indrukwekkend, maar er gebeurt m.i. net iets teveel tegelijk? Ik weet het nog niet helemaal.. moet em nog maar een paar keer kijken.
Ik vind de effect combo's juist wel mooi op elkaar aansluiten. Hoewel het veel tegelijk is zie ik toch steeds een mooi geheel in de lucht.
Mooie kleuren ook in dit doosje. De kleuren van Vulcan zijn doorgaans erg goed, dus ik ben benieuwd hoe deze in de praktijk uit de verf komt.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik zie eigenlijk niet iets bijzonders, ghost, brocade crown, crackling, wat kleur, salvo's, dat kennen we toch wel van met name Lesli in deze combinaties afgelopen jaar?

Vooral het begin heeft natuurlijk wat weg van Riakeo met al die kleuren. Kwaliteit valt natuurlijk over te betwisten, maar de prijs is wel aanzienlijk goedkoper en daarom komt die wel op de lijst om het eventueel een kans te geven, wanneer er nog budget over is en dit ergens in het Oosten te vinden is.

Vooral het begin heeft natuurlijk wat weg van Riakeo met al die kleuren. Kwaliteit valt natuurlijk over te betwisten, maar de prijs is wel aanzienlijk goedkoper en daarom komt die wel op de lijst om het eventueel een kans te geven, wanneer er nog budget over is en dit ergens in het Oosten te vinden is.
Ik vind het qua kleuren, schiettempo en tails ook wel een beetje Pangu-achtig overkomen.

Omlabeling van de Rubro Event Orange Dragon, filmpje is zelfs hetzelfde...

Grappig, als ik dan m'n eigen commentaar lees. Tis blijkbaar net hoe m'n pet staat..

@Vuurwerkfeestje NL: Weet jij of dit daadwerkelijk een omlabeling is, of is dit dezelfde uitwerking maar wel uit een andere fabriek?
De straatfilms van de Orange Dragon lijken mij wel wat af te wijken namelijk van de productvideo van Vulcan. Met name de gekleurde sterren in de eerste effecten.

Back
Bovenaan