BREAKING ! Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland

Dat je dit vindt, ok, vooruit, mag van me.
(Vooral ergens op een gesloten afdeling)

Maar dat je het gepubliceerd krijgt.... mennnn

@happy4ever1968 Dat is letterlijk wat ik in mijn bericht schreef: de websites tonen het wel. 😇

Bij een groot aantal Duitse winkels staat er niets meer over KvK mogelijkheden op de websites, of staat er juist dat dit NIET mogelijk is.

Maar ik kan er geen Duitse wetteksten van vinden die uitsluitsel geven. Dan blijft er een optie over: de winkel waar je wilt shoppen contacteren.

Wat een ontzettend leuk en aardig alternatief om het jaar uit te luiden. Menen ze dit nou serieus? Waar gaan we in godsnaam naar toe in dit land. Te gek voor woorden. Hoe durven ze het te verzinnen.:bonk:🤔🤮

Begint steeds meer op een alternatieve Jip en Janneke samenleving te lijken met dit soort ideeën. Dit is Nederland anno 2025
Het zijn domme linkse ideeën. Net als de stroopwafelpieten en regenboogpieten met de Sinterklaasviering en een lichtshow met oud&nieuw.

Ja, die linkse mensen weten wel wat wat goed voor ons is en wat heel Nederland leuk vind ......

Ik wil maar 1 ding, zelf afsteken van vuurwerk met oud & nieuw en niets anders.

Laatst bewerkt:
Ik roep al 15 jaar dat we in een schijndemocratie wonen en dat "stemmen" in het leven is geroepen om het gepeupel bezig te houden. Meestal wordt ik dan voor complottheorieën figuur e.d. uitgemaakt. Maar ik heb helaas weer gelijk. Talloze voorbeelden, de euro, het referendum, etc etc. De bevolking is tegen, maar ze drukken gewoon hun zin door of er wordt iets doorgedrukt op bewezen foutieve feiten en informatie. De media is in handen van 2 bedrijven en dat is levensgevaarlijk. Misselijkmakend om te zien hoe een complete bevolking van een land in de maling wordt genomen en dat het grootste gedeelte ervan het niet eens door heeft.

Dat komt omdat er al jarenlang een agenda uitgerold word en de koers van Nederland al vast ligt dus als er in de Tweede kamer ergens geen meerderheid voor is en het is voor de agenda belangrijk dat het doorgaat dan drukken ze het gewoon door.

Kijk maar naar de eID, was geen meerderheid voor in de Tweede Kamer en van Huffelen (D66) heeft het toch doorgedrukt want zonder eID geen CBDC en zonder CBDC geen algehele controle.

Maar goed, laten we maar weer on-topic gaan ander gaan er weer mensen steigeren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan