Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Wegens drukte moeten jullie nog even geduld hebben tot morgen! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geduld... Volgende keer gewoon weer op tijd graagWegens drukte moeten jullie nog even geduld hebben tot morgen!![]()
Thanks aangepast!Link van de episode one werkt niet
Ik kom morgen zeker langs om "kut VVD" te roepen!Wederom geen feestdag voor ons vuurwerkliefhebbers en -ondernemers...Gelukkig wordt het vanzelf vrijdag en ook nog de laatste vrijdag van de maand, dus dat kan maar 1 ding betekenen: VrijMiBo-tijd!
Dus kom gezellig even stoom afblazen, roepen dat de VVD een enorme kutpartij is (waar ga jij nu op stemmen?) en plannen maken voor een jaarwisseling die wel eens met meer vuurwerk dan ooit gepaard kan gaan (iemand nog een bunker te huur?). Het zijn roerige tijden.
14:30 tot uiterlijk 17:00u, van harte welkom!![]()
Heb jij de laatste in beslag genomen?Wat een fijne box die Rebel !!
Haha, wie weet!Wat ik mij afvroeg, volgend jaar Vuurwerkfeestje.be in de lucht?![]()
Zou niet in Baarle-Nassau hertog gaan zitten danHaha, wie weet!
haha nee, daar komen we al jaren niet meer ook.Zou niet in Baarle-Nassau hertog gaan zitten dan![]()
Zal die niet rond de 100 euro zijn nog ergens dit jaar in de actie?Nog snel een extra Rebel 2.0 kunnen scoren
Dat zou best kunnen, blij dat ik deze alvast binnen hebZal die niet rond de 100 euro zijn nog ergens dit jaar in de actie?