bennie koekoek
VWC lid
.Mijn telefoon gerold in maart ‘24. Ze lopen tegen je aan bij het uitstappen. Kwam een hand tekort. Een op m’n portemonnee, een aan de stang om niet om te vallen.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
.Mijn telefoon gerold in maart ‘24. Ze lopen tegen je aan bij het uitstappen. Kwam een hand tekort. Een op m’n portemonnee, een aan de stang om niet om te vallen.
Met diejzee nek tabba ga je van prooi naar rover in 3 secondeIzz deze tazzje echt of is deze nep...
Mag ik nog een zakje chips ouleh?Izz deze tazzje echt of is deze nep...
Ik zeg maar niks, maar werkelijk als met zo'n tasje loopt dan...... pff
Waren 4 oudere mensen die toevallig met Fallas in Valencia waren en die de 18e bij het plein stonden te wachten op de dames met de bloemen€85
Als je gewoon de normale taxi’s aanhoud is er niks aan de hand. Plus die zetten altijd de teller aan !
Wij hoorden het van een andere Nederlander.. Hij was in '23 ook gerold in de metro toen hij aankwam. Als je daar met een koffer en handbagage zit kan je moeilijk ook nog op je zakken letten, ongeacht of dat voor of achter is.Mijn telefoon gerold in maart ‘24. Ze lopen tegen je aan bij het uitstappen. Kwam een hand tekort. Een op m’n portemonnee, een aan de stang om niet om te vallen.
Meerdere shows, simultaan op verscheidene locaties in door het water getroffen plaatsen. Maak ik er van met mijn gebrekkige kennis van het Spaans.Ricasa gaat toch weer een show schieten dit jaar
https://7televalencia.com/caballer-disparar-fallas/
Dit zijn de mooie momenten dat het eraan komt, heerlijk.
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat we volgend jaar daar ook kooiloos zijnAltijd weer een heerlijk moment hoor als ze begonnen zijn met de kooi. T staat echt op het punt van beginnen.
ik heb deze tasje aanIzz deze tazzje echt of is deze nep...
hoe lang nog jonguh?