Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verkoop was prima en niet perse beoogd voor de freaks om eerlijk te zijn. Kwam ook beperkt binnen. Zelf had ik toen deze lijn halverwege vorige jaar werd aangekondigd goede hoop op echt iets exclusiefs richting Funke/riakeo maar bleek vooral uit bestaande fabrieken te komen en niet echt vernieuwend in de effecten (wel de goede fabrieken van poema en full Assault bijvoorbeeld). Extreme 400 was wel echt een tof product en was wat mij betreft dan het product met meest 'vernieuwende' effecten, vooral de laatste cake met heldere roze tails was heel gaaf. De 25mm en 30mm ramblokjes waren ook goed en fijn om erbij te hebben in ons assortiment.Was de nieuwe duurdere lijn een succes of viel de verkoop tegen? Ik ben wel benieuwd wat de praktijk zegt. Voor mijn gevoel is het wel erg overpriced.
Tell me more!!!Verkoop was prima en niet perse beoogd voor de freaks om eerlijk te zijn. Kwam ook beperkt binnen. Zelf had ik toen deze lijn halverwege vorige jaar werd aangekondigd goede hoop op echt iets exclusiefs richting Funke/riakeo maar bleek vooral uit bestaande fabrieken te komen en niet echt vernieuwend in de effecten (wel de goede fabrieken van poema en full Assault bijvoorbeeld). Extreme 400 was wel echt een tof product en was wat mij betreft dan het product met meest 'vernieuwende' effecten, vooral de laatste cake met heldere roze tails was heel gaaf. De 25mm en 30mm ramblokjes waren ook goed en fijn om erbij te hebben in ons assortiment.
Desalniettemin voor ons natuurlijk wel interessant. In alle eerlijkheid voor de winkels die meededen een duurder product maar ook met meer marge-mogelijkheden vanwege de schaarste. Je hebt altijd mensen die tijdens de losse verkoop met een pak geld komen en zeggen; ik wil het duurste dus die konden we prima bedienen met deze lijn.
Conclusie. Absoluut een duurdere lijn maar misschien begin dit jaar in de freak actie? Wordt vervolgd!
Thanks voor het eerlijke antwoord Jan! Zo was de verwachting ook voor mij bij de introductie van het merk. Logisch als je adviesprijzen zonder korting geeft dat de marge stijgt voor de winkelier. Begrijpelijk want jullie zijn ook geen liefdadigheidsinstellingVerkoop was prima en niet perse beoogd voor de freaks om eerlijk te zijn. Kwam ook beperkt binnen. Zelf had ik toen deze lijn halverwege vorige jaar werd aangekondigd goede hoop op echt iets exclusiefs richting Funke/riakeo maar bleek vooral uit bestaande fabrieken te komen en niet echt vernieuwend in de effecten (wel de goede fabrieken van poema en full Assault bijvoorbeeld). Extreme 400 was wel echt een tof product en was wat mij betreft dan het product met meest 'vernieuwende' effecten, vooral de laatste cake met heldere roze tails was heel gaaf. De 25mm en 30mm ramblokjes waren ook goed en fijn om erbij te hebben in ons assortiment.
Desalniettemin voor ons natuurlijk wel interessant. In alle eerlijkheid voor de winkels die meededen een duurder product maar ook met meer marge-mogelijkheden vanwege de schaarste. Je hebt altijd mensen die tijdens de losse verkoop met een pak geld komen en zeggen; ik wil het duurste dus die konden we prima bedienen met deze lijn.
Conclusie. Absoluut een duurdere lijn maar misschien begin dit jaar in de freak actie? Wordt vervolgd!
Nee er is nog veel onduidelijkheid. Vooral over extra inkoop van kooi artikelen, retour afspraken als de regelgeving ons oplegt dat dit niet meer verkocht mag worden, etc.@granddessert. Is er toevallig al wat meer duidelijkheid over een eventuele freakactie dit jaar? Ik heb inmiddels de Fulll Assaultjes al ergens anders op de kop getikt, maar ik kom graag 2x de Break Out bij jullie halen als jullie weer een freakactie gaan doen.
Dit is geweldig nieuws Jan. Ik hoef dus niet al in januari op de bank te slapen. Je hebt eindelijk een beetje gevoel voor ons freaksNee er is nog veel onduidelijkheid. Vooral over extra inkoop van kooi artikelen, retour afspraken als de regelgeving ons oplegt dat dit niet meer verkocht mag worden, etc.
De break out was vorig jaar al uitverkocht dus zou me verbazen als deze nu toch opnieuw te bestellen is bij Wolff. Zal dan hooguit enkele stuks zijn die retour zijn gekomen of toch nog 'gevonden' in de bunkers van Wolff.
Ik maak direct van de gelegenheid gebruik om iedereen te informeren. Want managing the expectations... Op zeer korte termijn een openstelling zie ik niet gebeuren (bijv. deze of begin volgende week). Meer duidelijkheid of een update zal deze maand sowieso volgen.
Fijne avond, Jan
HahahaDit is geweldig nieuws Jan. Ik hoef dus niet al in januari op de bank te slapen. Je hebt eindelijk een beetje gevoel voor ons freaks
Thanks voor de update. We gaan het wel zien…
Het leven zit niet altijd mee hé @Stuifie moet toch weer de bankpas getrokken worden..Ineens toch een sneltrein die er voorbij komt waar ik op kan springen - toch sneller dan verwacht een halte verder na vandaag!
Nu maar hopen dat er geen stakingen zijn of vertragingen bij het 'overstappen.' Nog 2 weken en een beetje te gaan om in januari nog live te gaan (en stuifie wellicht deze maand al voor het eerst op de bank slaapt). Paar laatste dingetjes die mij duidelijk moeten worden begin volgende week en dan gaan we vanaf daar verder in het nog te maken 2025 topic![]()
Te vroeg en natuurlijk ook minder spanning richting de daadwerkelijke start. Misschien geef ik later nog iets weg in het 2025 topic maar nog even geduld.Dat is een lekker vooruitzich
Misschien is de vraag te vroeg maar zijn er boxen bekent die we zeker niet terug zien in de komede actie