[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Ik kan het maar niet vaak genoeg benoemen. De elegance van riakeo500 als finale is prachtig. Wie weet komt hij hier in de aanbieding of elders

Nee ja mn oudste dochter is 10,van haar 1ste tot haar 7de wou ze nooit mee na buiten en alleen stoken is niks aan. Toen zijn we verhuisd en woon ik vlak bij mn beste vriend. Laatste 3 jaar gaat ze mee na buiten en stook ik lekker en elk jaar wil ik meer en meer. Dit jaar had ik iets boven de 300 en had onder andere de Dragon, Rabbit, Pig, Angel Dust. Nu ga ik toch hopelijk na de 1000 en wil ik 3 compounds toevoegen en echt bekend met de compounds en alle merken ben ik nog niet
Welkom op het forum! Een prachtige plek vol liefhebbers die op 1 januari afspreken om dit jaar maar 1000 uit te geven. Of dat gelukt is kun je terugvinden in dit topic:https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/collectie-fotos-2024-2025.51797/

Bij Vuurwerk365 heb ik er wel vertrouwen in dat je meer dan genoeg prachtige producten gaat vinden. En mocht je tips willen mag je zeker een PB sturen. :D

Tha
Welkom op t forum dan. Ze hebben zat aan te bieden. Vuurwerk365 heeft door het jaar heen alleen maar hele toffe aanbiedingen gehad dus dan zit je wel goed. Ik herken het. Mijn dochter is op 1 januari 10 geworden en wilt ook altijd haar vuurwerkshows zien “voor haar verjaardag”. Voor tips mag je altijd een pb’tje sturen :)
Thanx, ja nouja tegen de zijnertijd zal ik wel posten wat ik wil kopen. Verdiep me er wel in kwa filmpjes kijken enzo maar heb niet echt de intentie om nu wat te kopen. Vind sites afstruinen en compilaties kijken echt leuk maar had toch wel vernomen /gelezen dat met Black friday de aanbiedingen het beste zijn

Tha

Thanx, ja nouja tegen de zijnertijd zal ik wel posten wat ik wil kopen. Verdiep me er wel in kwa filmpjes kijken enzo maar heb niet echt de intentie om nu wat te kopen. Vind sites afstruinen en compilaties kijken echt leuk maar had toch wel vernomen /gelezen dat met Black friday de aanbiedingen het beste zijn
De black friday aanbiedingen van dit jaar waren niet goed. Ik weet niet wat 365 heeft gedaan, maar andere aanbieders vond ik geen goeie deals op valk na. Je kunt beter het jaar heen eea kopen.

Hoi allemaal, de webshop is weer open. Maar.... Het kan lang duren voordat je een orderbevestiging krijgt, dus houdt hier even rekening mee!!

Nog steeds helaas
Wat op uitverkocht staat, is ook daadwerkelijk uitverkocht. Voor de duidelijkheid: dit is echt de bunkeropruiming van restvoorraad, later komt er wellicht meer online (ook van hetzelfde artikel). Wel kunnen de prijzen dan anders zijn omdat we dat opnieuw inkopen. De stelregel die wij wel altijd aanhouden: je zult een product later nooit goedkoper kunnen kopen via de outlet, dus je hebt altijd de beste deal van dit jaar.

Check: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop

Wat op uitverkocht staat, is ook daadwerkelijk uitverkocht. Voor de duidelijkheid: dit is echt de bunkeropruiming van restvoorraad, later komt er wellicht meer online (ook van hetzelfde artikel). Wel kunnen de prijzen dan anders zijn omdat we dat opnieuw inkopen. De stelregel die wij wel altijd aanhouden: je zult een product later nooit goedkoper kunnen kopen via de outlet, dus je hebt altijd de beste deal van dit jaar.

Check: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop
Thanks! Moet iets scherper blijven 🤪

Ik vind het super dat er in de maand januari ook al dit soort acties zijn, houdt het forum ook goed levend, comlimenten!

In het verleden reisde ik in jan /feb vaker naar Zena Belgie voor acties, had ik het spul hele jaar al in huis, niet ideaal.
(1x zelfs alles moeten inleveren door politiecontrole, zit je daar in januari op een belgisch bureau haha)

Kortom, top en ik ga zeker wat mooie producten bestellen 😁

Back
Bovenaan