Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Heerlijk mooi sierproject met allemaal Broekhoff en Magnum vuurwerk producten. Eerst rustig sierlijk beginnen met de sky blue crossette, om dan een stevige waaier in te zitten (golden willow mine with blue pearl) met de blauwe pearls als brug met de crossette cakes. En dan afsluiten met stevig goud in de vorm van 3x de mega mine. Helaas niet veel meer kunnen bemachtigen, anders had ik er 5x van gemaakt. Vooral de waaier vond ik zo ontzettend sterk in de straat, echt goed uitgewerkt.

Eindelijk weer eens een prachtige fontein in Nederland met bijzondere effecten. Hij is vrij prijzig, maar ik ben blij dat ik nog een tweede heb gehaald voor volgend jaar. Echt een topding, moet je in de straat hebben gezien. Reacties van het publiek waren ook echt goed, mensen zijn verrast door de effecten, het verschil erin en die laatste blinker is echt genieten.

Het is een mooie salvo compound, ik hou wel van die crackling staarten. Het blauw en goud blijft een goede combinatie. Moet wel zeggen dat ik hem niet super bijzonder vind in het bestaande aanbod. Heb het geluk gehad hem te winnen, maar anders was deze voor de prijs van 175 euro niet in de collectie gekomen. Burst is zeker goed te noemen voor 25mm.

Eindelijk weer eens een prachtige fontein in Nederland met bijzondere effecten. Hij is vrij prijzig, maar ik ben blij dat ik nog een tweede heb gehaald voor volgend jaar. Echt een topding, moet je in de straat hebben gezien. Reacties van het publiek waren ook echt goed, mensen zijn verrast door de effecten, het verschil erin en die laatste blinker is echt genieten.

Mooie fontein, super gefilmd ook weer (zoals altijd) :applause:. Ja, hij is prijzig, maar dat is relatief. Voor hetzelfde geld kun je ook een nietszeggende 13 in dozijn 30mm cake kopen. Dan vele malen liever een bijzonder goede fontein die een blijvende indruk maakt als je het mij vraagt. Beleving is vele malen groter.

Hij hield zich zeker goed staande in de wind, mooie spreiding van de effecten. Prima burst voor de 25mm! Ik moet zeggen dat ik het een goede bak vind, maar niet super bijzonder. De tails ertussen zijn tof, de rode dahlia's zijn erg goed maar verder doet het niet echt iets om de hoge prijs te rechtvaardigen. Ik vond bijvoorbeeld de Ultimate Aero een klasse beter, puur door de verschillende effecten die erin zitten en meer show. Ik zou deze dan ook niet zelf halen volgend jaar, daarvoor is de prijs te fors tov de effecten die erin zitten.

Hier ook in afwachting van de grote kanshebber voor de beste compilatie van het jaar. Erg benieuwd naar je beelden! :thumbup:

Back
Bovenaan