Ook opzoek naar een youtube kanaal waar ik de naan van vergeten ben...

Knallbahr2

VWC lid
Net als de eerder geplaatste topic van een medemember ben ik op zoek naar een kanaal waar ik vroeger naar keek, het kan overigens zijn dat ze niet meer bestaan.

Nooit over gedacht om het op deze manier te doen dus bedankt voor het idee @uxenve

Het was een kanaal met wat jongeren die samen vuurwerk haalden en afstaken en ze hadden een garagebox. Ze gingen hiernaartoe om hun collectie neer te leggen en te chillen/muziek te draaien en staken vanuit hun garagebox vuurwerk af met hun vriendengroep? Gok ik.

Hoop dat iemand weet waar ik t over heb, het gaat over echt wat jaartjes geleden maar vond die altijd super sfeervol om naar te kijken.

Ik zoek ook een kanaal:

Veel goede vuurwerkcompilaties, waaronder eentje waarbij ze Thunderkings vanaf een bruggetje op het water / ijs schieten. Iemand die het weet? Is ook een ouder kanaal!

Het veelal schieten van thunderkings op een brug doet me wel ergens een belletje rinkelen maar weet niet meer wie het waren. Stakrn zij ook niet die explod knallers af of zit ik nu op een ander spoor

Back
Bovenaan