[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Wat een fijne winkel zeg.
Ik moest iets langer wachten, want de printer was vastgelopen.
Nou ja, dat zal het probleem niet zijn.
In de tussen tijd lekker een hete hond op en rondgekeken in de showroom.

Leuk dat de hele familie jong en oud in de zaak werkt en helpt.
Bedankt en ik kom zeker weer terug.

Vanmiddag hier geweest. Top geregeld met afhalen zo.
Hapje en een drankje tijdens het wachten. Ook vriendelijk personeel.
Top zaak. En Jan nog bedankt.

Al veel winkels bezocht afgelopen jaren maar zoals hier nog nooit zo perfect meegemaakt. Bij aankomst wordt er een parkeerplek geregeld, bij binnenkomst duidelijke uitleg hoe en waar de bestellingen opgehaald kunnen worden. Tijdens het wachten staat er van alles klaar wat betreft eten en drinken maar daar kom je amper aan toe want mijn 3 bestellingen ( netjes samengevoegd) stonden naar 5 minuten al klaar! Bestelling wordt naar de auto gebracht. Al met al een zeer positieve ervaring hier en super service en hele vriendelijke mensen.
Maandag nog een laatste bestelling hier ophalen, ga met plezier weer die kant op.
Ga zo door Jan, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!!!

IMG_9929.jpeg
Prachtig aangekleed en een ruimte zat! Logisch ook want de doorloop was zo snel dat de wachtruimte niet voller kon lopen dan een handje vol mensen.

Jan is mvp en zijn toko runt ie heel soepeltjes. Complimenten!

Was de eerste keer dit jaar hier maar is goed bevallen. Snel en soepel de bestelling klaar gezet en ook nog personeel aanwezig die even helpen om alles naar de auto te tillen

Na 9 winkels bezocht te hebben, kan ik stellen dat jij het perfect voor elkaar had. Een gastvrij onthaal, verkeersregelaars, koffie, popcorn, andere warme/koude versnaperingen en een gemoedelijke sfeer. Een snelle afhandeling van de bestelling en behulpzaam bij het naar de auto brengen. @granddessert en personeel, in een woord "CHAPEAU".

was rond een uur of 12 smiddags daar, goede winkel vriendelijk personeel, wel minpuntje toen ik vroeg of de disturbed ontkooid mocht worden was het antwoord dat er geen kniptang aanwezig is terwijl het vrij rustig is.

was rond een uur of 12 smiddags daar, goede winkel vriendelijk personeel, wel minpuntje toen ik vroeg of de disturbed ontkooid mocht worden was het antwoord dat er geen kniptang aanwezig is terwijl het vrij rustig is.
Misschien willen ze het ook nog voor je afsteken ?
Je mag er zelf ook wel wat moeite ervoor doen lijkt mij.
Je ben toch geen prinsses op de erwt.

Gisteren morgen geweest nadat mevrouw achter de balie de bonnen had ingevoerd heel even boven moeten wachten. Toen me naam werd omgeroepen stond de bestelling klaar beneden bij de afhaalbalie. Top service. Jammer van de triple forge dat daar een cake van was afgekeurd keurig opgelost door vervangende cake. Bedankt voor extra brillen en service met tillen naar de auto. Bedankt Jan voor alle acties.....

Wat een fijne winkel zeg.
Ik moest iets langer wachten, want de printer was vastgelopen.
Nou ja, dat zal het probleem niet zijn.
In de tussen tijd lekker een hete hond op en rondgekeken in de showroom.

Leuk dat de hele familie jong en oud in de zaak werkt en helpt.
Bedankt en ik kom zeker weer terug.
Bij mijn bestelling was er ook een probleempje met de printer. Ach ja, zo kon mijn zoon alle dubbelfriss en snoepjes proberen 😆

Zoooooo!! Wat een topzaak is dit! Ging zo soepel en snel. Leuke showroom, drankjes hapjes en nootjes stonden klaar voor tijdens het wachten. Echt mijn complimenten aan donadoni. Was mn eerst keer maar zeker niet mijn laatste keer. Tot volgend jaar!🫡

Back
Bovenaan