[WINACTIE] Wolff Vuurwerk geeft 10 dikke vuurwerkartikelen weg voor films!

Dit was de laatste prijsvraag waarop ik eventueel een kansje had om ook wat te winnen. Ik begrijp er niks meer van. :(
Wel toch mijn welgemeende felicitaties aan de "GELUKKIGE"! :)

Willekeurige trekking is nooit genoemd

Als dit geen willekeurige trekking is geweest dan zou ik wel graag willen weten waar dan op is gelet. Heeft het met de telefoon te maken, of camera? Ligt het er misschien aan waar je woont? Want hier in Limburg zijn amper Wolff winkels, dus waarschijnlijk heeft dat hier ook een beetje mee te maken. Nah ja.. dit jaar gewoon weer pech gehad. Wie weet volgend jaar. Ik treur niet, ik ga sowieso toch wel een leuk oud en nieuw beleven, met veel of weinig vuurwerk. :)

Als dit geen willekeurige trekking is geweest dan zou ik wel graag willen weten waar dan op is gelet. Heeft het met de telefoon te maken, of camera? Ligt het er misschien aan waar je woont? Want hier in Limburg zijn amper Wolff winkels, dus waarschijnlijk heeft dat hier ook een beetje mee te maken. Nah ja.. dit jaar gewoon weer pech gehad. Wie weet volgend jaar. Ik treur niet, ik ga sowieso toch wel een leuk oud en nieuw beleven, met veel of weinig vuurwerk. :)

Als je de startpost goed leest lijkt het vooral met de camera en kwaliteit hiervan te maken, wat uiteraard het goed recht is van Wolff!

helaas, had gehoopt op een herkansing na het debacle van vorig jaar met mijn prijs. Gefeliciteerd aan de gelukkige!

Back
Bovenaan