1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Dat kan, echter zit ik op een forum met enkele (freak) winkeliers. Krijg met de dag meer het idee dat je helemaal niks meer over een kooi mag vragen, vreemde ontwikkeling. Maar goed, geen antwoord ook prima. De vraag stellen staat me vrij lijkt me.
Nou ik vertrouw helemaal niets meer wat er dit jaar gebeurd. Zie me halve collectie gedowngraded worden wat de branch gewoon al begin dit jaar wist

Bewaar dan maar 80% van je collectie voor de zomer. Veel bakken houden zich niet staande in windkracht 5 of hoger
Haha ja er staat inmiddels al 2 jaar het een en ander te wachten. Komt een 3e jaar bij . Ach is niet anders. Maak me niet druk!

Maar we dwalen af... terug naar de Crown Bomber....

Laatst bewerkt:
Is prima toch nog? Als je pas zulk spul wilt stoken tot een vrijwel windstille jaarwisseling, hoef je heel wat jaartjes niks meer in te kopen noch te stoken.
Of die buurvrouw met haar bange hondje moet van de zomer weer even een avondje weg zijn 😅

Ik heb deze wel vaker gezien in meerdere weersomstandigheden. Bij deze zou ik me minder druk maken dan bij bijvoorbeeld de Mega Willow / Big Booster, die lijkt wel zeer windgevoelig te zijn.

De Insane Crown Bomber kan je echt wel gerust schieten 'met wat wind', al is windkracht 2 natuurlijk beter net als met al het vuurwerk. Vorig jaar heb ik gestookt met windkracht 6 a 7 ( kust stad ) dus met alles beter dan dat zou ik persoonlijk me echt niet inhouden. Al snap ik ook wel met de prijzen van nu dat er mensen zijn die goudeffecten bewaren vanaf windkracht 5. Ieder z'n overweging uiteraard

Back
Bovenaan