Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan, echter zit ik op een forum met enkele (freak) winkeliers. Krijg met de dag meer het idee dat je helemaal niks meer over een kooi mag vragen, vreemde ontwikkeling. Maar goed, geen antwoord ook prima. De vraag stellen staat me vrij lijkt me.Je kan zelf ook even op onderzoek uit gaan bij je dealer. En aan hem vragen of er gaas om heen zit.
Nou ik vertrouw helemaal niets meer wat er dit jaar gebeurd. Zie me halve collectie gedowngraded worden wat de branch gewoon al begin dit jaar wistDat kan, echter zit ik op een forum met enkele (freak) winkeliers. Krijg met de dag meer het idee dat je helemaal niks meer over een kooi mag vragen, vreemde ontwikkeling. Maar goed, geen antwoord ook prima. De vraag stellen staat me vrij lijkt me.
Wij hebben hem zelf ook nog niet binnen, anders had ik wel even gekeken of hij wel of niet kooiloos was.Tja, niet heel gek lijkt me na de vele tegenvallende producten (en o.a de kooiloze Magnum P.I).
Kijk, daar worden we vrolijk van!Vandaag in de bunkers geweest, de 2024 batch heeft een kooi!
Vechtweelde bij Utrecht als last minute deal.Waar voor 129?
Met windkracht 4 a 5Met die voorspelde wind zou ik hem lekker laten staan. Die van mij gaat iig niet in de fik!
Ja eeuwig zonde idd.Met windkracht 4 a 5
Bewaar dan maar 80% van je collectie voor de zomer. Veel bakken houden zich niet staande in windkracht 5 of hogerGaat wel een keer op een warme zomeravond de lucht in dan!
Haha ja er staat inmiddels al 2 jaar het een en ander te wachten. Komt een 3e jaar bij . Ach is niet anders. Maak me niet druk!Bewaar dan maar 80% van je collectie voor de zomer. Veel bakken houden zich niet staande in windkracht 5 of hoger
Of die buurvrouw met haar bange hondje moet van de zomer weer even een avondje weg zijnIs prima toch nog? Als je pas zulk spul wilt stoken tot een vrijwel windstille jaarwisseling, hoef je heel wat jaartjes niks meer in te kopen noch te stoken.