Coconut Bounty

Het was al wel een jaar of 2 bekend dat kooien er vanzelf uit zouden gaan, waarom denk je dat lesli al 2 jaar op rij niks meer nieuws met kooi op de markt brengt. Daarnaast is het wel vet klote, maarja wij als liefhebbers zijn maar een klein aandeel voor importeurs....
Twee jaar? Wat heb ik gemist?

Dit bericht liet me hardop lachen, vuurwerk is een lucratieve markt. Je denkt toch niet dat ze in een Toyota Prius rijden en in een rijtjeshuis wonen? Er wordt grof geld verdient, voor zover "brood op de plank". Maak daarvan maar champagne en kaviaar op de plank.
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt, we bedoelen precies hetzelfde alleen was mijn woord keuze anders. Deze jongens harken het binnen inderdaad.

Mogelijk, en dit is een aanname, zijn ze al aan het voorsorteren op een verbod in Nederland. Nu nog even maximaal cashen met massa productie tegen idiote prijzen en vervolgens meer richting op andere Europese landen. Althans, dat zou ik doen.

Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt, we bedoelen precies hetzelfde alleen was mijn woord keuze anders. Deze jongens harken het binnen inderdaad.

Mogelijk, en dit is een aanname, zijn ze al aan het voorsorteren op een verbod in Nederland. Nu nog even maximaal cashen met massa productie tegen idiote prijzen en vervolgens meer richting op andere Europese landen. Althans, dat zou ik doen.
Neh, dat cashen doen ze al jaren. Dat heeft vrij weinig van doen met het voorsorteren op een verbod naar mijn idee. Het binnen harken is ze hun goed recht overigens, begrijp me niet verkeerd.

En jij denkt dat je als liefhebber bijzonder bent voor Rubro? Iedereen vergeet even dat dit gewoon harde (en goede) ondernemers zijn. Er moet productie gedraaid worden, euros verdiend worden. Brood op de plank. Dat jij hoge standaarden hebt die niet in lijn staan met die van de ondernemer hebben zij niet zoveel mee. Als jij verantwoordelijk bent voor 50% van de inkomsten dan zullen ze naar je luisteren
Bizarre reactie, nergens zie je mij verkondigen dat we onszelf als liefhebbers bijzonder genoeg moeten vinden laat staan al vinden. Het is gewoon klinklare onzin wat je uitkraamt, TRANSPARANTIE EN EERLIJKHEID GELDT VOOR ELKE BRANCHE. De producenten zelf zetten deze 'enorme' standaarden met de beschrijvingen, demo's en reacties op vragen die al aan het begin van het jaar zijn gesteld. Laat je vooral beetnemen in de toekomst, zij liggen er niet wakker, ik niet, alleen de liefhebber die zorgvuldig met zijn kleine zak centjes dingen uitkoos.

Bizarre reactie, nergens zie je mij verkondigen dat we onszelf als liefhebbers bijzonder genoeg moeten vinden laat staan al vinden. Het is gewoon klinklare onzin wat je uitkraamt, TRANSPARANTIE EN EERLIJKHEID GELDT VOOR ELKE BRANCHE. De producenten zelf zetten deze 'enorme' standaarden met de beschrijvingen, demo's en reacties op vragen die al aan het begin van het jaar zijn gesteld. Laat je vooral beetnemen in de toekomst, zij liggen er niet wakker, ik niet, alleen de liefhebber die zorgvuldig met zijn kleine zak centjes dingen uitkoos.
Waar haal je de illusie vandaan dat transparantie en eerlijkheid geldt voor elke branche? Je laat jezelf beetnemen en bevestigd mijn punt. Enfin

Rubro heeft eerder dit jaar wel gezegd dat hij in kooi zou komen. Als hij dan vervolgens zonder kooi komt dan heeft het niets met hard ondernemen te maken, maar dan verkoop je iets onder valse voorwendselen. Zo simpel is het. En daar mag je een ondernemer echt wel voor door het stront halen, want het is gewoon een naaistreek.

U bekijkt alles door een roze bril? Volgens mij zie je de wereld iets mooier dan hij daadwerkelijk is.

Wow dit is smullen zeg.. dus als ik het goed begrijp, Factory code 40F, dat is dus de fabriek van waar Rubro/Mania hun spullen laten maken? en 49F wat op de "Sample" stond kwam dus uit een andere fabriek?
Niet alleen uit een andere fabriek, maar ook uit een andere streek van China.
Sample komt uit een fabriek in Hunan (49F023) waar ook o.a. de: Geisterblitz, Rubro Giant Soaring Tails, Transbomber Champions Edition en de Vuurwerkdiscount Silver flash waves & Spinning gold spider weg kwamen.
Productie (of in elk geval een deel daarvan) komt uit Jiangxi uit een voor mij nieuwe fabriek (40F186).

Vergeet niet dat Rubro ook aan hun winkeliers een hele mooie sample hebben verkondigd + op de demonstratie van Anno. Ik ben het deels met je opmerking eens dat wij liefhebbers op dit forum misschien voor 5% voor de afzet/omzet verantwoordelijk zijn, maar met de Coconut Bounty zit Rubro toch echt helemaal verkeerd! Naar zowel de winkelier, als naar de consument toe.
Als hij inderdaad niet zo presteert als op de demo dan zou ik direct geld terug eisen, als je een Ferrari koopt wil je geen Fiat van 2 ton.

Back
Bovenaan