Welk assortiment pakket?

leduc

VWC lid
Ik lees al een tijd mee op het forum en verzamel als amateur pyro zo de leuke potjes en compounds bij elkaar voor een kleine familie vuurwerkshow.

Voor de kleintjes (en stiekem ook wel voor mezelf) koop ik meestal een betaalbaar random fonteinen assortiment voor in de vooravond, vaak vallen die een beetje tegen.

Welk fonteinen assortiment pakket raden jullie aan? Ik zie dat Weco veel soorten assortimenten hebben, dan heb je nog de bekende big daddy maar welk pakket is nu het meest waar voor je geld volgens jullie?

Big daddy vond ik persoonlijk niet zo. Het is jammer dat het City Lights assortiment eruit is van Wolff, deze vond ik persoonlijk erg sterk. Ik zie bij Orka nog een pakketje staan die ik ooit heb gehad, Blue Ice, maar vind hem daar wel veel te duur, destijds 42,50 voor betaald. Vaak heeft Knalkeet nog mooie pakketten, en volgens mij hebben ze bij Emmer Compascuum ook nog leuke pakketten.

Ik heb toch maar gekozen voor wat losse Zena, XQlusive, Wolff, China Red fonteinen. Ik denk dat je daar net even wat meer kruit voor krijgt dan in die assortimentjes

Back
Bovenaan