Wat ik hieruit concludeer is dat het vuurwerk er mogelijk gewoon zal zijn, in de bunkers, mits jullie aan de vereisten voldoen. Je geeft aan dat je eigenlijk uit voorzorg het geld terugstort om te voorkomen dat men in het ergste geval nog langer op het geld zou moeten wachten. Maar in het gunstigste geval zou de producten gewoon beschikbaar en uitgegeven kunnen worden op één van de verkoopdagen. Met andere woorden, er zijn mensen genoeg die niet om geld verlegen zitten en die deze risico wel willen nemen, immers betekent het slechts in het ergste geval dat je er wat langer op moet wachten, het is niet zo dat men het geld helemaal niet meer krijgt. Dus waarom bied je niet gewoon de mensen de keus? Als ik geld genoeg had en had een hele mooie order bij jullie lopen, dan zou ik het risico wel durven te nemen, want je geeft zelf aan gewoon open te zijn met de verkoopdagen en dat je eigenlijk er zelf al vanuit gaat dat het wel goed gaat komen. Is het dus niet te voorbarig om dan dit te doen? Laat de freaks hier dan zelf voor beslissen, betaal dan het geld alleen terug aan de mensen die zich niet melden. Er moet toch een middenweg zijn, niet?