fireworkkees
VWC lid
Zijn de winnaars al bekend?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Break Out en Immortal Gold zijn foetsie in Grunn, doet me vermoeden dat die fysiek in actie waren in Haulerwijk![]()
Hij stond voor €125 in de winkel met BFHebben mensen dan echt €180 voor die Break Out neergelegd!?![]()
Kijk, dat verklaart.Hij stond voor €125 in de winkel met BF
125??? Dat heb ik echt over het hoofdgezien! Klote manHij stond voor €125 in de winkel met BF
Als je je bestelling wilt annuleren kan je net zo goed niks bestellenAls je je bestelling wilt annuleren koop ieder geval niet bij Outlet Haulerwijk. Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd en 1 keer reactie gehad waarom ik wil annuleren , maar je krijgt daarna geen reactie meer. Dit is inmiddels ander halve week geleden. Ik heb hier al jaren elk jaar voor gemiddeld meer dan 500 euro besteld, maar bij een annulering geven ze dus niet meer thuis. Goed om te weten voor de vaste klanten hier! Het is in ieder geval voor mij het laatste jaar geweest.
Ja mee eens man en sorry maar je zet haulerwijk wel in negatief daglicht hier heb geduld niet alle mensen daar zitten 24/7 bovenop alles ik kom er al jaren heb ook eens bestelling geannuleerd (emigreerde toen vanwege werk ) team heeft me toen goed geholpen met afhandelen en ik plaats jaarlijks ruime orders al jaren lang …. Heb geduld …..Als je je bestelling wilt annuleren kan je net zo goed niks bestellen🖐
Waarom annuleren dan? Waar wil je nu nog producten tegen de outlet prijs vinden ?Als je je bestelling wilt annuleren koop ieder geval niet bij Outlet Haulerwijk. Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd en 1 keer reactie gehad waarom ik wil annuleren , maar je krijgt daarna geen reactie meer. Dit is inmiddels ander halve week geleden. Ik heb hier al jaren elk jaar voor gemiddeld meer dan 500 euro besteld, maar bij een annulering geven ze dus niet meer thuis. Goed om te weten voor de vaste klanten hier! Het is in ieder geval voor mij het laatste jaar geweest.
Als de Coconut B. er bij zit wil ik die wel voor een schappelijke prijs overnemen hoor!?Als je je bestelling wilt annuleren koop ieder geval niet bij Outlet Haulerwijk. Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd en 1 keer reactie gehad waarom ik wil annuleren , maar je krijgt daarna geen reactie meer. Dit is inmiddels ander halve week geleden. Ik heb hier al jaren elk jaar voor gemiddeld meer dan 500 euro besteld, maar bij een annulering geven ze dus niet meer thuis. Goed om te weten voor de vaste klanten hier! Het is in ieder geval voor mij het laatste jaar geweest.
125??? Dat heb ik echt over het hoofdgezien! Klote man
Als je je bestelling wilt annuleren koop ieder geval niet bij Outlet Haulerwijk. Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd en 1 keer reactie gehad waarom ik wil annuleren , maar je krijgt daarna geen reactie meer. Dit is inmiddels ander halve week geleden. Ik heb hier al jaren elk jaar voor gemiddeld meer dan 500 euro besteld, maar bij een annulering geven ze dus niet meer thuis. Goed om te weten voor de vaste klanten hier! Het is in ieder geval voor mij het laatste jaar geweest.
was denk ik alleen in de winkel, ik had namelijk een foutje op een site gezien, waarop de break out stond voor de prijs van 125 op de site van joure, en daarachter stond (niet online zetten)Ik ook dan denk ik, maar hij stond echt niet op de lijst met BF acties?
Of je biedt m hier te koop aan? Wellicht wilt iemand je bestelling overnemen. Je betaalt tenslotte 15% annuleringskosten bij annuleren van je order. Wellicht kun je hier nog wat regelen. Outlet is altijd prima in communicatie geweest naar mij. Maar bedenk wel dat die mensen het ook druk hebben.Als je je bestelling wilt annuleren koop ieder geval niet bij Outlet Haulerwijk. Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd en 1 keer reactie gehad waarom ik wil annuleren , maar je krijgt daarna geen reactie meer. Dit is inmiddels ander halve week geleden. Ik heb hier al jaren elk jaar voor gemiddeld meer dan 500 euro besteld, maar bij een annulering geven ze dus niet meer thuis. Goed om te weten voor de vaste klanten hier! Het is in ieder geval voor mij het laatste jaar geweest.
Herhaaldelijk gemaild in anderhalve week? Ondanks reactie terug? Klinkt wel wat sneu. Toen ik dit bij mijn buurvrouw flikte stond opeens de politie voor de deur. Over stalking hadden ze het. Kostte me uiteindelijk veel meer dan 500 euro. Relaxed man.Als je je bestelling wilt annuleren koop ieder geval niet bij Outlet Haulerwijk. Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd en 1 keer reactie gehad waarom ik wil annuleren , maar je krijgt daarna geen reactie meer. Dit is inmiddels ander halve week geleden. Ik heb hier al jaren elk jaar voor gemiddeld meer dan 500 euro besteld, maar bij een annulering geven ze dus niet meer thuis. Goed om te weten voor de vaste klanten hier! Het is in ieder geval voor mij het laatste jaar geweest.