Vuurwerkwereld CT
VWC lid
Helaas niet. In Woerden is hij al op. In Almere en Leerdam zijn de laatste stuks beschikbaar.Is er nog een kartonprijs voor de hellfire thunder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas niet. In Woerden is hij al op. In Almere en Leerdam zijn de laatste stuks beschikbaar.Is er nog een kartonprijs voor de hellfire thunder?
Minder? Ze hebben een hele goedkope mystery cake gehad...Afgelopen jaren waren de aanbiedingen echt top. Ik kan me van vorig jaar knalcakes voor 1+1 en vroeger asian thunder rockets herinneren. Dit jaar zijn de outlet aanbiedingen minder eerlijk gezegd. Ben benieuwd of er nog wat gaat komen in de outlet
1 zwaluw maakt nog geen zomerMinder? Ze hebben een hele goedkope mystery cake gehad...
Wat er vaak gebeurt is dat de box is afgekeurd, dan halen ze er 1 cake uit en verkopen ze de andere 5 los. Een complete zal het dus niet zijn maar 75% mss wel.Had eigelijk verwacht dat het maar 1 cake uit de VoE was... dus als ik het goed begrijp, met een beetje geluk, kan het dus zo zijn dat je een complete doos kan hebben voor maar 60 euro? Dat is best een aardige deal dan!
Helder! Zou wel leuk zijn een nagenoeg complete set te hebben. Kan die mooi op de plank voor een andere jaarwisselingWat er vaak gebeurt is dat de box is afgekeurd, dan halen ze er 1 cake uit en verkopen ze de andere 5 los. Een complete zal het dus niet zijn maar 75% mss wel.
Nee losse cakes, staan er al langer op. Helaas alleen AlmereIk zie een nieuwe toevoeging. De shiny palms. Is dit normaliter een compoundblok?
Ik zat net inderdaad al te kijken, maar is wel jammer alleen in Almere. Mooie cake wel!Nee losse cakes, staan er al langer op. Helaas alleen Almere
Jammer zou een erg aangename toevoeging in Woerden zijn, hopelijk komt die daar nog beschikbaar.
De compound variant denk ik dan? In Almeren hebben ze de losse cake voor 15 eu in de op=opruiming.Net de Shiny Palms in mijn winkelwagentje gehad - in Woerden wel te verstaan.
Ja idd de compound versie.De compound variant denk ik dan? In Almere hebben ze de losse cake voor 15 eu in de op=opruiming.
Ging om de losse cake Shiny Palms mooie cake zeker voor dat geld. Nu in Almere uitverkocht dus hopelijk heeft een forumlid een doosje opgekocht.Ja idd de compound versie.
Ik beken!Ging om de losse cake Shiny Palms mooie cake zeker voor dat geld. Nu in Almere uitverkocht dus hopelijk heeft een forumlid een doosje opgekocht.