Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als we naar de afgelopen jaren kijken... de 1e helft van december wat kouder mooi winterweer en dan vanaf 20 december warmer en wisselvalliger weerDit weer is echt genieten hoor. Vanmorgen ook het rijp overal weer, blijft mooi om te zien. Hopelijk blijft dit weer zich doorzetten.
Guur? Liever droge vorst. Guur weer is met veel wind en waterkou en dat bedoel je vast nietGuur weer met een windkracht 2 aub. Dan is deze ouwe happy![]()
Daar ben ik het mee eens! Beetje sneeuw geeft ook extra sfeer. Dat is overigens alweer een tijdje geledenUh neemet guur bedoel ik koud, kil en een heeeeel klein beetje sneeuw hehe
Maar je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze...
Laat die sneeuw AUB maar achterwege.Ik bid tot onze lieve heer dat we dit weer hebben op de 31e.. Liefst nog met een laagje sneeuw dat is gevallen tijdens de kerst.![]()
Ik zou het wel vet vindenLaat die sneeuw AUB maar achterwege.
Dat is met een paar dagen samen getrapt tot een witte ijsplaat,waardoor je "heerlijk" op je smoel kan gaan,nee doe die maar niet![]()