Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt voor jouw opmerking. Dit is een eigen website, geen Magnum-shop. Dit heeft dus eigenlijk ook niks van doen met de Freakactie en de Opening van de magnum-webshop. De prijs is inderdaad nogal stevig...
heej super actie, zat er al op te wachten.. . Heb meteen weer een bestelling gedaan. Helaas dit jaar niet bij mijn bekende dealer in middenlimburg, maar we rijden iets meer naar het zuiden. Klopt het dat je dan je opnieuw moet registreren als die dealer weg is?
Bedankt voor jouw vraag. Vreemd, want hier werkt de code wel op de artikelen die wij zojuist hebben geprobeerd. Kun je aangeven op welk artikel de code niet werkt?
heej super actie, zat er al op te wachten.. . Heb meteen weer een bestelling gedaan. Helaas dit jaar niet bij mijn bekende dealer in middenlimburg, maar we rijden iets meer naar het zuiden. Klopt het dat je dan je opnieuw moet registreren als die dealer weg is?
Accounts zijn gekoppeld aan een Dealer. Dus het klopt dat als je dit jaar naar een andere Dealer gaat, je een nieuw Account aanmaakt op de webshop van die Dealer.
Het kruitgewicht van de Poker Cakes is gecorrigeerd, waarschijnlijk bij het knippen/plakken niet goed gegaan...
Het brutogewicht wordt gemeten bij binnenkomst en daarna aangepast.
Mijn bestelling ook doorgegeven. Oen kriebels komen nu wel hoor
Mijn lijstje dankzij broekie/magnum
400 shots total display box
1"2 freestyle madness
Sensation master
W triple layer
4 x Caïro crackling
1"2 insane crown bomber
Mijn bestelling ook doorgegeven. Oen kriebels komen nu wel hoor
Mijn lijstje dankzij broekie/magnum
400 shots total display box
1"2 freestyle madness
Sensation master
W triple layer
4 x Caïro crackling
1"2 insane crown bomber
Er zit een probleem in ons voorraad systeem, hiedoor geeft hij aan dat alles uitverkocht is. Ik heb dit reeds bij broekhoff en Kei gemeld alleen op zaterdag avond is niet alles direct gefixt helaas
Er zit een probleem in ons voorraad systeem, hiedoor geeft hij aan dat alles uitverkocht is. Ik heb dit reeds bij broekhoff en Kei gemeld alleen op zaterdag avond is niet alles direct gefixt helaas
Bij Busscher staat de openingsactie wel onderaan de winkelmand na het toevoegen maar gaat er geen korting af.
Doen ze niet mee of gaat er iets verkeerd?
Waarschijnlijk heb je niet het minimale bestelbedrag in je mandje. Moet bijna €170 zijn. Als je daaronder zit zie je wel de code maar gaat er nog geen bedrag af.