1.2" Ti Flower Wave

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5156
Artikelnaam: 1.2" Ti Flower Wave
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1796 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 shots 30 mm zoals wij alleen dat maken. No need to say more!
Afmeting: 37,5 x 37,5 x 23 cm.
Tube diameter: 30 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 199,00
Winkel prijs: € 179,99
Online prijs: € 169,99

5156-Ti-Flower-Wave-I-Like-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Kom maar door met een filmpie! Staat deze week nog voor 126,75 euro, dus ben onderhand wel een keer benieuwd naar bewegend beeld 😅

Is er al beeld? Wat er al eerder is gezegd op het forum over die nieuwe magnum bakken, hoe moeilijk kan het zijn om een filmpje te bakken..
Tsja als zij hem niet van die Chinezen krijgen. Maar al die 30mm bakken van magnum zijn altijd goed geweest. Ik vertrouw ze hier wel mee.

Tsja als zij hem niet van die Chinezen krijgen. Maar al die 30mm bakken van magnum zijn altijd goed geweest. Ik vertrouw ze hier wel mee.

Ja, het zal wel aan mij liggen maar ik verwonder mij daar elke keer weer over. Ik neem aan dat ze zelf ook willen weten hoe productie eruit ziet en ze daar beelden van krijgen en/of zelf maken tijdens leveranciersbezoeken. Dan moet er vast wel iets rond dwalen. Ik las ergens op dit forum dat die fabrieksmedewerkers heel druk zijn om de daadwerkelijke productie te verschepen maar het schieten van een paar producten en dit filmen kost ze hooguit een kwartier. Vind het altijd maar vaag. Als er daadwerkelijk geen beeldmateriaal is betekend dit dat het voor Magnum zelf ook een grote verrassing gaat zijn wat er straks uitkomt..

Ja, het zal wel aan mij liggen maar ik verwonder mij daar elke keer weer over. Ik neem aan dat ze zelf ook willen weten hoe productie eruit ziet en ze daar beelden van krijgen en/of zelf maken tijdens leveranciersbezoeken. Dan moet er vast wel iets rond dwalen. Ik las ergens op dit forum dat die fabrieksmedewerkers heel druk zijn om de daadwerkelijke productie te verschepen maar het schieten van een paar producten en dit filmen kost ze hooguit een kwartier. Vind het altijd maar vaag. Als er daadwerkelijk geen beeldmateriaal is betekend dit dat het voor Magnum zelf ook een grote verrassing gaat zijn wat er straks uitkomt..

Het schieten zelf kost wel wat meer tijd dat even een kwartiertje. Je zal naar een schietterrein moeten gaan, de producten daar klaarzetten, camera's op de juiste instellingen, het weer moet meezitten, het nabewerken met logo/intro/outro en daarna nog het uploaden zelf. Al met al een veel grotere klus dan enkel een kwartiertje schieten.

Het schieten zelf kost wel wat meer tijd dat even een kwartiertje. Je zal naar een schietterrein moeten gaan, de producten daar klaarzetten, camera's op de juiste instellingen, het weer moet meezitten, het nabewerken met logo/intro/outro en daarna nog het uploaden zelf. Al met al een veel grotere klus dan enkel een kwartiertje schieten.

Dat begrijp ik. Voor officiele beelden. Er verschijnen vaak zat filmpjes gefilmd met een aardappel die in ieder geval iets van beeld geven. Ik begrijp ook dat het een bewuste keuze kan zijn dat niet te doen alleen dan reist bij mij nog steeds de vraag waarom ze dan niet beelden maken van productie in China. Ze willen zelf toch ook naslagwerk hebben voor als een product bijv. niet goed uitpakt?

Wat betreft die videos begrijp ik de klachten opzich wel. Buuten dat magnum gewoon vaak de zaken goed op orde heeft hoor je onder alle importeurs vaak we hebben nog geen filmojes uit china. Als funke dit zo goed voor elkaar kan krijgen dan kunnen de Nederlandse importeurs dat ook echter zal het ook een kosten baten dingetje zijn. Wij willen de videos zien maar 90 peocent van de kopers is massa. De massa ziet de doos in de winkel en denkt joe meenemen dus dan kan ik begrijpen dat de dilmpjes ook weer niet de hoogste prioriteit hebben...

Dat begrijp ik. Voor officiele beelden. Er verschijnen vaak zat filmpjes gefilmd met een aardappel die in ieder geval iets van beeld geven. Ik begrijp ook dat het een bewuste keuze kan zijn dat niet te doen alleen dan reist bij mij nog steeds de vraag waarom ze dan niet beelden maken van productie in China. Ze willen zelf toch ook naslagwerk hebben voor als een product bijv. niet goed uitpakt?

Afgelopen jaar was er nogal wat gezeik met onofficiele beelden van het testen, waarop mensen hun inkopen hadden gebaseerd. Schenen de boxen net wat anders te zijn :shy:

Afgelopen jaar was er nogal wat gezeik met onofficiele beelden van het testen, waarop mensen hun inkopen hadden gebaseerd. Schenen de boxen net wat anders te zijn :shy:

Een extra reden dus als importeur om vlot, goede filmpjes online te zetten. Lijkt mij. Voor 70-80% van de collectie lukt het wel?
Commercieel gezien ook handiger. Al is het gros van de consumenten nu nog niet eens bezig met vuurwerk.

Ik snap de willekeur gewoon niet. Misschien dat dit soort artikelen pas later toegevoegd zijn in hun assortiment?

Als het nou echt zo makkelijk was als sommigen hier voordoen, dan had dat filmpje er echt wel geweest. Een importeur zal echt niet bewust een filmpje achterhouden om de klant een beetje dwars te zitten. En Magnum is nu ook weer niet een importeur die de naam heeft de klant en ons te bedonderen. Dus blijkbaar is het maken van een goede (productie)film dus echt zo lastig om bepaalde redenen die wij niet weten. Gewoonweg omdat wij geen importeur zijn en het dus heel makkelijk te roepen is hoe een importeur z’n zaakjes zou moeten regelen.

Dat suggereer ik ook helemaal niet. Dat dit moedwillig gebeurt. Het is gewoon een kritische noot dat dit elk jaar, bij verschillende importeurs gebeurt terwijl ze er een heel jaar de tijd voor hebben en het ze voor een groot deel van de collectie wel lukt. Beetje kritische noot mag wel toch?🙂

Goed! Nu maar wachten op de video.

Dat suggereer ik ook helemaal niet. Dat dit moedwillig gebeurt. Het is gewoon een kritische noot dat dit elk jaar, bij verschillende importeurs gebeurt terwijl ze er een heel jaar de tijd voor hebben en het ze voor een groot deel van de collectie wel lukt. Beetje kritische noot mag wel toch?🙂

Goed! Nu maar wachten op de video.
👍 Kritisch is alleen maar goed 😉

Volgens mij heeft Magnum/Broekhoff ergens op het forum aangegeven dat het maken van een filmpje in China blijkbaar toch anders in elkaar steekt als dat we denken. In China werkt dat wellicht toch anders, cultuurdingetje. Die snappen misschien niet dat die gekke Hollanders graag een filmpje willen. Het is dan op gegeven moment wat het is.

Ben ook heel benieuwd wat deze gaat doen, maar Magnum kennende zal dat echt wel goedkomen qua kwaliteit. Dit jaar zal deze er echter niet bij komen, wellicht volgend jaar dan maar.

Back
Bovenaan