Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond was het ook weer meerdere keren raak. Heb 2 cakes en een paar losse knallen gehoord. Tog weer erg lekker vooral zo met het koudere weer.

Vrijdagavond een beste bak of meerdere achter elkaar gehoord net buiten de wijk. Helaas achter enkele huizen, dus kon alleen het geluid horen. Gisterenavond op dezelfde plek weer een dikke bak. Ditmaal schoot het hoger, dus kon ook de effecten goed zien. Machtig, wat een bak! Heerlijk om de echo weg te horen sterven, galmde best.

Denk dat er weer een jarig was in de buurt, ging net weer een blok de lucht in hier. Van de week ook al het nodige gehoord.

Hier gaan al 2 maanden lang elke zaterdagavond wat dikke blokken de lucht in. Elke keer denk je "ik wil wel kijken maar voordat ik buiten ben is het klaar" nou elke keer trap ik daar weer in want ze gaan minuten lang. Dus volgende keer gewoon naar buiten.

Ik heb het idee dat de populariteit van vuurwerk bij een feestje toegenomen is. Al een groot deel van het jaar hoor ik met name op vrijdag en zaterdag regelmatig cakes en compounds de lucht in gaan. Meestal helaas niet te zien maar af en toe heb ik geluk en kan ik meegenieten. Het knallen begint de laatste dagen op te komen.

hier het hele jaar door.
De rust zit hem vooral in de vakantie periode, nu gaat het weer lekker los.
Gisteravond een paar cakes en paar harde klappen en vandaag ook weer knallen.

Ik heb het idee dat de populariteit van vuurwerk bij een feestje toegenomen is. Al een groot deel van het jaar hoor ik met name op vrijdag en zaterdag regelmatig cakes en compounds de lucht in gaan. Meestal helaas niet te zien maar af en toe heb ik geluk en kan ik meegenieten. Het knallen begint de laatste dagen op te komen.
Denk ik ook Knetter.. ga het zelf dit jaar ook doen. Ga 6 extra cakes bestellen voor de verjaardagen.. heerlijk om paar keer vaker in het jaar een cake uit de kast te trekken en aan te steken! Ze mogen straks zelf wat moois kiezen.

Ja hier ook hoor, knalt goed buiten .

Doordeweeks valt het nog mee, maar in het weekend weet je gewoon dat er genoeg te horen is als de avond begint :D

Gisteren zelfs overdag knallen gehoord.
Ik heb net met de leiding stam een spel in het dorp (Amerongen) gedaan. Gewoon griezelig (Niet al te serieus nemen.) hoe rustig het daar is.

Toen we weg reden uit Vianen, zagen we bij Utrecht toch wel een 4 of 5 inch shell omhoog gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan