Goede voornemens 2025?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Ik doe hier eigenlijk nooit aan mee met als reden dat het vaak toch niet lukt. Ik zie veel mensen om mij heen voornemens hebben die ze nooit waar maken... Ik wil wel voor oud en nieuw gestopt te zijn met roken, dat is nu wel echt tijd! Van dat geld kan ik toch een aantal extra doosjes kopen.

Ik doe hier eigenlijk nooit aan mee met als reden dat het vaak toch niet lukt. Ik zie veel mensen om mij heen voornemens hebben die ze nooit waar maken... Ik wil wel voor oud en nieuw gestopt te zijn met roken, dat is nu wel echt tijd! Van dat geld kan ik toch een aantal extra doosjes kopen.
Als je hoort wat dat tegenwoordig kost kun je daar een flinke collectie voor halen :yes:

Ik wil een huisje gaan huren en dan met vrienden naar Ibiza in het najaar. Ff kijken of dat van de grond komt!

Ik heb een paar jaar geleden voor het eerst een goed voornemen gehad die geslaagd is en dat was het goede voornemen om geen goede voornemens meer te hebben. Dat is gelukkig goed vol te houden, een beetje vergelijkbaar met het kiwi-dieet dat ik al jaren volg.

Nee, ben ik vanaf gestapt. Enige voornemen die we denk ik allemaal hebben is dat we weer een jaar gelukkig en gezond met elkaar mogen doorbrengen.

Ik ben jaren geleden al gestopt met die zaken want als je met iets wilt stoppen gaat het je niet lukken omdat je dat met je zatte kop dat 5 voor 12 tegen iedereen zegt.

Mijn voornemens nu zijn iig gezond blijven en (nog) meer genieten van het leven met de blonde baas.

Ik start goede voornemens altijd in juni. Dan is de zomer net aan de gang en zijn zaken makkelijker vol te houden. In de donkere wintermaanden jezelf ook nog allemaal verboden en beloftes ooleggen is bij voorbaat gedoemd te mislukken.

Ik heb er 1: ondanks alle mediahetze en doemberichten over vuurwerk heb ik me voorgenomen om in 2025 toch te blijven genieten van vuurwerk

• Like
Waarderingen: GMP
Hier het voornemen om volgend jaar een stuk minder te kopen en me niet door alle aanbiedingen te laten leiden. Dit doe ik nu wel echt. Denk dat dit wel herkenbaar is? 'oh dit ligt mooi op de route, dus deze kan ik niet laten liggen' Uiteindelijk is daardoor de route een stuk uitgebreider en wordt er veel meer gekocht dan wanneer je echt een lijst met musthaves samenstelt, deze besteld en het daarbij blijft.
Dit ga ik volgend jaar zo doen, tenminste dit voornemen is er... :)

Voornemens doe ik eigenlijk ook nooit aan. Heb wel het doel om genoeg te sparen voor een uitgebreide reis naar Orlando & LA in Amerika begin 2026. Dus het enige voornemen wat ik heb is om mijn budget wat in te kaderen voor aankomende vuurwerkseizoenen.

Doelen 2024:
Afvallen en minder alcohol drinken.

Ondertussen naderen we het eind van 2024 en ben ik bijna 30 kilo afgevallen. Veel progressie met sporten en het veranderen van mijn leefstijl gemaakt. Mn voeding compleet over de kop gegooid .

Ik drink bijna geen alcohol meer behalve met vakanties en of bijvoorbeeld een specifiek feestje.

Doelen voor 2025 moet ik nog eens over nadenken.

Waarschijnlijk bepaald aantal kilo’s kunnen benchen. Minder cafeïne (zero monsters, koffie enzovoort) daarnaast misschien wel een halve marathon. Het zal iig iets zijn met betreft een betere levensstijl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan