Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Broekhoff kennende maak ik mij daar geen zorgen om. Rekening houdend met het feit dat knalblokjes verkrijgbaar in ons land de laatste jaren toch al in met name de knal een stuk minder zijn geworden, kan het m.i. niet echt tegenvallen.We weten nog niet of het prima prijs kwaliteit is..
Kan teleur stellen waar de crackling harder is dan de knal.
Wachtend op NL filmpjes
Ow die heb ik gemist. Hoezo dan?Hopelijk kan iemand vanaf de eerste verkoop dag zich niet inhouden en deze testen. Ben hier wel benieuwd naar. Laatste jaar knalcakes
Waarschijnlijk doelt hij op het kooienverbod waardoor mogelijk knalcakes niet meer geïmporteerd gaan worden.Ow die heb ik gemist. Hoezo dan?
Kan me niet inhouden denk ik..... ga er zeker 1 testenHopelijk kan iemand vanaf de eerste verkoop dag zich niet inhouden en deze testen. Ben hier wel benieuwd naar. Laatste jaar knalcakes
+1Kan me niet inhouden denk ik..... ga er zeker 1 testen
Hey Leendert ja snap ik maar dat is nog niet gezegd natuurlijk.Waarschijnlijk doelt hij op het kooienverbod waardoor mogelijk knalcakes niet meer geïmporteerd gaan worden.
Niemand hoeft zich in te houden de eerste verkoopdag! Zie filmpje hieronder.Hopelijk kan iemand vanaf de eerste verkoop dag zich niet inhouden en deze testen. Ben hier wel benieuwd naar. Laatste jaar knalcakes