Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht dat ik ook wel redelijk klaar was, maar de koopdrang is goed aanwezig zeg.

Denken, nu is het echt klaar en toch weer voor gaas gaan..
onderhandelen met de vrouw, deze moet er nog bij en dan is het echt klaar.. Maar als dat al 3x gebeurt is wordt het wel lastiger :bonk:we moeten nog 3,5 maand..

• Like
Waarderingen: GMP
Ruggengraat is ver te zoeken. had altijd de ongeschreven regel niet meer dan 150/160 per box uit te geven maar ook die kan tegenwoordig de prullenbak in met deze prijzen. Ondanks dat ik niet echt een budget heb voelt het toch altijd alsof die overschreden word met elke bestelling.

Ken het probleem gelukkig niet, maar geef toch elk jaar weer teveel geld uit. Hoofdoel voor dit jaar : minderen met kopen :devil:

Mijn rug is versleten haha 2500euro tis klaar zeg ik ieder jaar weer ik ga nu nog beetje hier en daar nog wat los kopen

Elke dag ben ik winkelwagentjes aan het vullen. Hij was aardig gebroken want er waren wat winkelwagentjes afgerekend, maar inmiddels weet ik het kruisje weer te vinden. Voor hoelang is de vraag want hij blijft zwak.

Die is er nog wel hoor.
Afgelopen jaren niks/nagenoeg niks gekocht (onder de 75 euro=nagenoeg niks)
Dit vanwege financiën,corona,geboekte vakantie met O&N.
Nu dit jaar geen vakantie,al een poos een goed betalende baan,dus ik mag wat gekker van mezelf doen als dat ik deed voor bovenstaande dingen aan de hand waren.
Bovendien is de traditie weer in het leven geroepen om met een groep vrienden bij iemand thuis O&N te vieren,dat was tot dit jaar aan toe door allerlei redenen ook verdwenen.
Kortom het word een ouderwetse bende :bonk:
Een harde limiet had ik me nooit opgelegd,dat hing van teveel andere dingen af,nu dit jaar was die limiet er ook niet,maar ik vind dat ik nu wel genoeg heb.
Al is dat vergeleken met wat ik hier voorbij zie komen,nog absoluut niks 🤔

Na het nieuws van gisteren is van een ruggengraat niet meer te spreken ben ik bang. Nu wordt t gewoon inslaan wat er te krijgen valt.

Merkte dat het nieuws van de kooien de boel nog net even zwakker maakte dan het al was.
maar ik heb enige hoop dat als de lokale CR en Magnum winkels open gaan en die bestellingen gedaan zijn mijn ruggegraat even een seintje geeft naar boven dat het toch echt wel genoeg is geweest. En anders doet vrouwlief het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan