[Freakactie 2024] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Mooie aanbieding! Ik heb er in ieder geval eentje voor in de vooravond meegepakt.
Is er een mogelijkheid dat jullie de MILF/Ground Impact ook eens in de weekactie kunnen aanbieden?

Zoals je in de vorige post kunt zien hebben we iets nieuws: ⚡️Flashdeals⚡

:holland:

Dit zijn spectaculaire deals die 1 dag voor een extreem lage bodemprijs online komen. Daarna blijven ze online staan, nog steeds met een heerlijke korting maar zonder de extra Flash-korting!
De hele maand september gaan we elke dag een nieuwe⚡️Flashdeal⚡️ online gooien, de extra korting bij het product van de vorige dag gaat er dan vanaf. Dit doen we dagelijks rond 11.00 uur. Let op! de afteller bij het product op de site klopt helaas niet helemaal, dit heeft te maken met een technisch probleem dat we zo snel niet opgelost krijgen. De Flashdeal is altijd een product dat we nog niet eerder via de Outlet hebben aangeboden, het kan dus niet zo zijn dat je hem al voor een hogere prijs hebt aangeschaft (bij ons in ieder geval :d).

Uiteraard zullen we hier continue posten wat de nieuwe deal is, check het forum dus elke dag om geen korting te missen!

Last but not least: op veler verzoek bestaan deze deals voor het overgrote deel uit producten uit de collecties van Vuurwerkmania, Riakeo en Rubro! Mocht je vragen hebben, reageer op het forum, app ons of stuur een PB.

Op zoek naar echte vuurwerk-steels? Dan pak je deze Flashdeals!

Flash Deals nieuwsbrief.png

Shit. Hebben we net vorige week besteld. Hopelijk komt de tactical mind nog in de flashdeal. Zie hem bij de concurrent in Amersfoort voor een hele mooie prijs voorbij komen, maar als ik hem in Almere kan halen zou dat mooier zijn 😁

Shit. Hebben we net vorige week besteld. Hopelijk komt de tactical mind nog in de flashdeal. Zie hem bij de concurrent in Amersfoort voor een hele mooie prijs voorbij komen, maar als ik hem in Almere kan halen zou dat mooier zijn 😁

Volgens mij doen ze bij vw365 alleen aanbiedingen met producten die nog niet op de site staan.

Gister stond de Riakeo Beauty erop voor €129, vandaag voor €159.
Maar zelfs als de actie tijdelijk was, in de outlet is ie nu duurder dan op de reguliere webshop. 😐

Volgens mij doen ze bij vw365 alleen aanbiedingen met producten die nog niet op de site staan.

@Afcajax De tactical Mind komt niet meer in een Flashdeal, anders app ons even, kunnen we even kijken wat er kan. Zoals @Mr.unknown aangeeft werken we alleen met producten die nog niet online hebben gestaan in de Outlet. Dit doen we om te voorkomen dat hij op een later moment goedkoper gekocht kan worden, dat voelt voor ons niet eerlijk. Kortom: Als we een aanbieding doen, dan zal deze niet later dit jaar nog goedkoper verschijnen.

Gister stond de Riakeo Beauty erop voor €129, vandaag voor €159.
Maar zelfs als de actie tijdelijk was, in de outlet is ie nu duurder dan op de reguliere webshop. 😐
Reeds aangepast zie ik! 👍
Foutje, sorry....
We hebben vanuit de importeur helaas een prijsverhoging ontvangen waardoor we sommige prijzen hebben moeten aanpassen, daarbij hadden we een foutje gemaakt.

Back
Bovenaan