Vuurwerk365
VWC lid
Ik wacht nog even met bestellen tot ze hopelijk de Scuba een keer in de actie gooien.
De Volt Scuba voor een scherpe prijs zou wel erg leuk zijn!

https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/weekactie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht nog even met bestellen tot ze hopelijk de Scuba een keer in de actie gooien.
De Volt Scuba voor een scherpe prijs zou wel erg leuk zijn!
Ik denk niet dat het dit jaar zal lukken. Wellicht in de toekomst....Mooie aanbieding! Ik heb er in ieder geval eentje voor in de vooravond meegepakt.
Is er een mogelijkheid dat jullie de MILF/Ground Impact ook eens in de weekactie kunnen aanbieden?
Ik heb even gekeken, deze staat op dit moment niet in de planning. We komen vanaf zondag nog wel met een heeeeeel gaaf extra actie-concept. Ik ga even overleggen of we deze daar wellicht in kunnen meenemen... Wordt vervolgd!De iro king beauty binnekort als maand actie?![]()
Shit. Hebben we net vorige week besteld. Hopelijk komt de tactical mind nog in de flashdeal. Zie hem bij de concurrent in Amersfoort voor een hele mooie prijs voorbij komen, maar als ik hem in Almere kan halen zou dat mooier zijn![]()
Shit. Hebben we net vorige week besteld. Hopelijk komt de tactical mind nog in de flashdeal. Zie hem bij de concurrent in Amersfoort voor een hele mooie prijs voorbij komen, maar als ik hem in Almere kan halen zou dat mooier zijn![]()
Volgens mij doen ze bij vw365 alleen aanbiedingen met producten die nog niet op de site staan.
Gister stond de Riakeo Beauty erop voor €129, vandaag voor €159.
Maar zelfs als de actie tijdelijk was, in de outlet is ie nu duurder dan op de reguliere webshop.![]()
Foutje, sorry....Reeds aangepast zie ik!![]()
Pbtje gedaan. Prima opgelost moet ik zeggen@Afcajax De tactical Mind komt niet meer in een Flashdeal, anders app ons even, kunnen we even kijken wat er kan.