[Freakactie 2024] Vuurwerk Marrum

Hier voor het eerst een bestelling gedaan. Mooi assortiment. Fire Festival bv met de Juli code nergens goedkoper gezien! Ook blij dat dit jaar de Familie Juweel weer vd partij is. Benieuwd naar de acties die nog gaan komen!

Ik had 'm in juli al voor een hele scherpe prijs met de code. Nu zelfs nog een paar euro goedkoper. Wie eerder nog twijfelde zal 'm echt niet nog goedkoper tegen gaan komen.... Hebben lijkt me!!

Wat een super aanbieding!

Super aanbiedingen. De Break Out is een van de beste 30mm compounds op de NL markt en de Stars over Vienna is een hele fraaie cake, als je een beetje in de buurt zit kun je ze eigenlijk niet laten staan voor deze prijzen.

Super aanbiedingen. De Break Out is een van de beste 30mm compounds op de NL markt en de Stars over Vienna is een hele fraaie cake, als je een beetje in de buurt zit kun je ze eigenlijk niet laten staan voor deze prijzen.

Absoluut zoals hierboven beschreven. Dit kun je niet laten liggen als Freak wanneer je enigzins in de buurt woont.

Mooi dat er op korte afstand van mijn woonplaats een geweldig aantrekkelijke freakshop bijgekomen is! Veel Wolff in de collectie, wat sowieso mijn persoonlijke favoriet is. Blij dat ik in de juli-actie onder andere de Pyro League, Break Out en Mysteriedeal Obsessed heb kunnen aanschaffen!
Als jullie volgend jaar in januari of februari online gaan zou dat helemaal top zijn!

Back
Bovenaan