Zena Multi FX Box [Uitloop 2023]

Rico

VWC lid
Artikelnummer: 01266
Artikelnaam: Zena Multi FX Box
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1378.5 gram
Aantal schoten: 110 schoten
Effectomschrijving: Holy Sh**! Wat een bak! 0.8'', 1'' en 1.2'' tubes zorgen voor een perfecte opbouw van dit monster. Fluiters, cracklingwolken, mega effects en dan de finale. Die is echt niet normaal zo vet! 1x aansteken en heel lekker gaan!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149,50
Voorverkoop: € 89,95
O.a. te koop bij: Zena Vuurwerk

01266.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Bijlagen

• 5E39D44D-4C23-4BE8-9833-01CDFFE221DD.jpg
    5E39D44D-4C23-4BE8-9833-01CDFFE221DD.jpg
    276,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat mij betreft hadden ze de fluiters kunnen weglaten, of misschien tussen de andere schoten door moeten mengen. Na die fluiters vind ik hem geweldig : goed tempo, goede uitwerkingen.

Knappe box met een originele opening en verder lekkere variatie, goede effectgrootte en mooie effecten. Voor de aanbiedingsprijs ook zeker niet verkeerd!

Op zichzelf allemaal toffe cakes, maar de combinatie vind ik persoonlijk wat rommelig. Terwijl ik juist gek ben op fluit in boxen. Maar deze is het niet voor mij dus...

Wat mij betreft veel te weinig besproken deze box van Zena! heel gevarieerd, mooie vernieuwende effecten! En wat voor een dikke rampetampe finale heeft deze bak dan? Zie deze box nog wel eens de avond inluiden om 18:00, of het feest aftrappen om 0:00 :D

Hele leuke box inderdaad, eentje om in de gaten te houden. Wel jammer dat er in de finale ook niet wat fluiters tussen zijn gestopt, dat had hem in mijn ogen echt afgemaakt.

Hele leuke box inderdaad, eentje om in de gaten te houden. Wel jammer dat er in de finale ook niet wat fluiters tussen zijn gestopt, dat had hem in mijn ogen echt afgemaakt.

Wat niet is, is te fixen toch :wink: Een dikke ABA Singleshot erbij?

Of een Daisy beam ervoor, en een gekietelde erna? Keuzes keuzes haha!

Deze in het echt mogen bewonderen; doet het eigenlijk precies zoals op de film. Hield zich zelf in de harde wind goed staande. Leuk detail dat de box trapsgewijs is opgebouwd, zoals op de product foto te zien maar dan in het echt nog iets duidelijker. Doet denken aan de cakes van jaren terug met opbouwend caliber.

Heel benieuwd naar deze box! mooie opbouw met fluiters, fluit en boeketten, 30mm ram boeketten en een flinke afsluiter!

Twijfel nog:
Direct om 0:00 uur!
Of lekker gek als 18:00 uur projectje (ff de buurt wakker schudden)
:D

Back
Bovenaan