[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het jammer/vreemd dat ik al op 4 januari een 1.2' Spinnerz 2 Colorz bestel en betaal, maar eergisteren wel een 2019 versie krijg...

Hulde aan de mannen van de outlet.
Nergens zo goed en snel geholpen als hier, bij andere winkels verliep het echt als een drama namelijk...
Bestelling gehaald op afgesproken tijdstip en stond netjes gesorteerd op mijn naam klaar.
Heel veel succes de laatste dagen nog.
Tot volgend jaar heren van de outlet!

Was goed geregeld was gisteren in Vierhuizen. Bestelling was compleet, kreeg blikje drinken en nog wat junks voor mooi prijsje. Was goed geregeld hulde voor de mannen:cool:

Ik vond het jammer/vreemd dat ik al op 4 januari een 1.2' Spinnerz 2 Colorz bestel en betaal, maar eergisteren wel een 2019 versie krijg...

Volgens mij is er in het begin van het seizoen duidelijk door outlet gecommuniceerd dar er niet naar productiejaar wordt gekeken bij het uitleveren van de producten :wink:

Ook hier afgelopen dagen mijn bestelling opgehaald en uitstekend geregeld met Luc super allemaal en uiteraard was t allemaal dik in orde echt een freakzaak door de echte freaks. Vuurwerk Outlet dank weer en uiteraard een gezond 2020 toegewenst...

Alles opgehaald, alles klopte, 100% aanwezig. Ik moet eerlijk zeggen, een nieuw record voor mijn bestelling hier. Vooropgesteld, ik bent grotendeels dan ook zeer tevreden.

Echter denk ik dat ze hier een verkeerde batch van de Sick Six verkopen. Vorig jaar ook al het volgende probleem gehad namelijk: Doosje was al eens open geweest (dubbele plakbandjes), cakes zaten niet meer vast op de bodem (zitten normaal flink vastgeplakt) en er zijn 4 gewone en 2 salvocakes (te zien aan het lont) Weinig vertrouwen in, vorig jaar ook al gehad en mijn vermoeden waren toen helaas ook juist, slechte cakes, allemaal met dezelfde effecten, maar geen Sick Six effecten...

Vrijdag mijn bestelling opgehaald, wel lang moeten wachten maar dit had als reden dat ik ongeveer tegelijk met de controleurs binnen kwam en zij alle tijd namen om de controle uit te voeren.
Wel netje koffie en fris drinken aangeboden gekregen.
Toen de controleurs een maal weg waren was het een half uurtje en had alles met behulp van de medewerkers in de auto staan.
Top geregeld en miste in eerste instantie 1 bestelling maar maar deze was al snel verzameld en alles klopte 100%.

Volgens mij is er in het begin van het seizoen duidelijk door outlet gecommuniceerd dar er niet naar productiejaar wordt gekeken bij het uitleveren van de producten :wink:

Ben er vanuit gegaan dat wie als eerst besteld ook de daadwerkelijke voorraad krijgt. Maar geen probleem, deze gaat een jaartje naar zolder :)

Alles vanmorgen opgehaald. Was super rustig en iedereen stond klaar om te helpen. Echter lagen niet alle bestellingen klaar, doordat ik meerdere tijdsvakken had op vandaag. Gelukkig werd alles snel bij elkaar gepakt. Eenmaal thuis bleek dat de mayhem cake geleverd was in plaats van de cakebox. Even snel heen en weer en kreeg de cakebox alsnog, de normale mayhem cake mocht ik houden als compensatie. Super geregeld allemaal.
Allemaal een goede jaarwisseling en hopelijk met alle regels en gebeurtenissen tot volgend jaar!

Nog een actie te verwachten ter afsluiting van het jaar?
Anders bedankt voor de actie's van dit jaar en maar weer tot de volgende actie(waar ik vast niet lang op hoef te wachten)
alvast een goed uiteinde toegewenst uit oosterwolde.

Ben er vanuit gegaan dat wie als eerst besteld ook de daadwerkelijke voorraad krijgt. Maar geen probleem, deze gaat een jaartje naar zolder :)
Bij de Colorful City is het wel goed gegaan. Heel specifiek ook gevraagd wat ze hadden liggen (2017) en bij bestellen ook aangegeven en geleverd gekregen. Zou natuurlijk kunnen dat ze alleen maar de 2017 hadden :)

Vandaag voor het eerst in Haulerwijk geweest. Strak georganiseerde winkel, goed personeel en natuurlijk een top-assortiment. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Morgen ook aanwezig met een aantal bonnen
Geen pallet vol maar toch weer mooie dozen
Tot morgen :handsup:
Haulerwijk. Ik kwam er smiddags. Stervens druk.
Bonnen ingeleverd kwamen ze eerst met 1/4 aangelopen en dachten dat het alles was. 1 bon was niet eens aanwezig dus moesten ze het nog verzamelen. Het karton sonnet 9 hadden ze er ook niet in staan alhoewel er speciaal een product was aangemaakt..
Gelukkig was ik er met 3 man en konden we tijdens het wachten alvast wat naar de auto's dragen.. Ik vond de dag aanbiedingen ook erg mooi alleen had ik al genoeg. Bedankt voor de aanbiedingen afgelopen jaar en tot volgend jaar in Groningen.

Beste Vuurwerkvrienden,

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2020! Wij wensen iedereen een fantastisch jaar met veel geluk en een goede gezondheid!

We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van het vuurwerk, ondanks de mist. Iedereen ontzettend bedankt voor afgelopen jaar en het was fijn iedereen weer blij uit onze winkels te zien vertrekken. Wat waren jullie toppers dit jaar?

Wij gaan komende maand alles opruimen en beginnen met een nieuw vuurwerkjaar! Ook gaan wij over op een nieuw bestelsysteem, maar wij willen dit goed en zorgvuldig doen. Uiteraard gaan wij ook dit jaar weer ons best doen om jullie de mooiste producten tegen de beste prijzen te leveren. Zodra wij alles goed draaiend hebben horen jullie dit natuurlijk onmiddellijk.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en we zien iedereen komend jaar graag terug.

Team Vuurwerk Outlet

Goed geholpen door jullie, mooie producten mogen meenemen, en geen wachttijd. Superstrak geregeld bij jullie

Beste wensen! Alle producten hebben weer gedaan wat ze moesten doen.

Gooi maar weer open die toko, haha!

Beste Vuurwerkvrienden,

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2020! Wij wensen iedereen een fantastisch jaar met veel geluk en een goede gezondheid!

We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van het vuurwerk, ondanks de mist. Iedereen ontzettend bedankt voor afgelopen jaar en het was fijn iedereen weer blij uit onze winkels te zien vertrekken. Wat waren jullie toppers dit jaar?

Wij gaan komende maand alles opruimen en beginnen met een nieuw vuurwerkjaar! Ook gaan wij over op een nieuw bestelsysteem, maar wij willen dit goed en zorgvuldig doen. Uiteraard gaan wij ook dit jaar weer ons best doen om jullie de mooiste producten tegen de beste prijzen te leveren. Zodra wij alles goed draaiend hebben horen jullie dit natuurlijk onmiddellijk.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en we zien iedereen komend jaar graag terug.

Team Vuurwerk Outlet

Helaas niet zoveel kunnen stoken maar the rave box die ik als vervanger meekreeg heeft mij echt blij verrast !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan