Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond het jammer/vreemd dat ik al op 4 januari een 1.2' Spinnerz 2 Colorz bestel en betaal, maar eergisteren wel een 2019 versie krijg...
Ik vond het jammer/vreemd dat ik al op 4 januari een 1.2' Spinnerz 2 Colorz bestel en betaal, maar eergisteren wel een 2019 versie krijg...
Volgens mij is er in het begin van het seizoen duidelijk door outlet gecommuniceerd dar er niet naar productiejaar wordt gekeken bij het uitleveren van de producten![]()
Volgens mij is er in het begin van het seizoen duidelijk door outlet gecommuniceerd dar er niet naar productiejaar wordt gekeken bij het uitleveren van de producten![]()
Bij de Colorful City is het wel goed gegaan. Heel specifiek ook gevraagd wat ze hadden liggen (2017) en bij bestellen ook aangegeven en geleverd gekregen. Zou natuurlijk kunnen dat ze alleen maar de 2017 haddenBen er vanuit gegaan dat wie als eerst besteld ook de daadwerkelijke voorraad krijgt. Maar geen probleem, deze gaat een jaartje naar zolder![]()
Haulerwijk. Ik kwam er smiddags. Stervens druk.Morgen ook aanwezig met een aantal bonnen
Geen pallet vol maar toch weer mooie dozen
Tot morgen![]()
Beste Vuurwerkvrienden,
Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2020! Wij wensen iedereen een fantastisch jaar met veel geluk en een goede gezondheid!
We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van het vuurwerk, ondanks de mist. Iedereen ontzettend bedankt voor afgelopen jaar en het was fijn iedereen weer blij uit onze winkels te zien vertrekken. Wat waren jullie toppers dit jaar?
Wij gaan komende maand alles opruimen en beginnen met een nieuw vuurwerkjaar! Ook gaan wij over op een nieuw bestelsysteem, maar wij willen dit goed en zorgvuldig doen. Uiteraard gaan wij ook dit jaar weer ons best doen om jullie de mooiste producten tegen de beste prijzen te leveren. Zodra wij alles goed draaiend hebben horen jullie dit natuurlijk onmiddellijk.
Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en we zien iedereen komend jaar graag terug.
Team Vuurwerk Outlet