Quattro pack [Ass.]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3480
Artikelnaam: Quattro pack
Bruto Gewicht: 1200 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 4x 25 schots
Effectomschrijving: 4x 25 schots cakes met witte glitter mines afgewisseld met blauwe chrysantium, glitter / gouden coconut, en groene glitter. Dubbele lonten aanwezig en afsteek volgorde toegevoegd.
Tijdsduur: 25-30 sec.
Stijghoogte: 25-40 meter
Kartoneenheid: 4/1
Richtprijs: ...

Foto

1XrgwsH.png

Deze 'cakebox' staat op vuurwerktoppers voor 4 halen, 1 betalen voor 79.99 (na 75% korting). Krijg je voor die 80 ekkies dan 16 of 4 cakes? Want lijkt me sterk dat één zo'n cake 79.99 zou kosten, maar 16 cakes voor diezelfde prijs is dan weer erg goedkoop..

Thanks, wel een beetje vreemde 'aanbieding'. Normale prijs zou zogenaamd 320 euro zijn, terwijl je op die zelfde site een cakebox van 12x 500-gram voor 320 kan kopen.

Dit is een extreme vorm van zeggen dat iets een bepaald bedrag koopt maar dan kunnen zeggen "kijk vier voor de prijs van één" want een 500 grammer voor 80 euro kan gewoon niet.

Komt zeker ook alleen op 1 december bij een beperkt aantal dealers voor 2,5 uur op de site :p

Dit is inderdaad gewoon de Strong Celebration. Voor dat assortiment voor 40 euro vorig jaar wel erg goed , maar 80 zou ik je niet aanraden. Leuke marketingstruc, eerst het hele assortiment voor 40 euro verkopen, dan omlabelen en voor 80 neerzetten.

Ik heb deze vorig jaar gehad (omlabeling) en vond hem niet echt indrukwekkend. Zachte burst en redelijk kleine boeketten. Niet 0:00 waardig. Ik hoop dat dit niet voor de wtf box geld

Back
Bovenaan