Zwolle 17-09-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 17-09-2011
Plaats: Zwolle
Provincie: Overijssel
Wie: Katan
Wat: Onbekend
Waar: Tussen de Verlaten te Zwolle
Waarom: Onbekend

het is in ieder geval in mijn stadje dus ik ben erbij.
Dichterbij krijg ik het niet. En heb al moeite om naar shows te gaan vanwege kids en drukte. Dus ik zal het in de gaten houden.

greetzzz

Ik denk gewoon de plaats waar het vuurwerk te zien zal zijn..?

Hier?

Ben niet bekend aldaar, maar dat is wat ik gewoon vind als ik er op ga zoeken...

Ik denk gewoon de plaats waar het vuurwerk te zien zal zijn..?

Hier?

Ben niet bekend aldaar, maar dat is wat ik gewoon vind als ik er op ga zoeken...

ik weet genoeg .
het wordt dus ergens in berkum geschoten .
ff in de gaten houden dus wat ze kunnen net zo goed iets anders bedoelen natuurlijk

Dat is inderdaad helemaal in Berkum, dat is nog een aardig eind buiten het centrum :sad:

Weet iemand al hoe laat dit geschoten word?
En het wat en waarom? Katan heeft het trouwens druk de 17e, 4 shows zaterdag.
greetzzz

Hier wat extra info Tjopper

- Het tijdstip van afsteken op 17 september 2011 ligt tussen 21.30 uur en 22.30 uur.
- Uit de aanvraag blijkt dat het vuurwerk handmatig ontstoken zal worden
- I.v.m Feestweek Berkum
Extra info:

Spectaculair vuurwerk
Nieuw tijdens dit Oranjefeest is een spectaculaire vuurwerkshow. Het vuurwerk wordt afgestoken vanaf het weiland van de heer Kooiman, tegenover het Reviusplantsoen. De fraaie show met luchteffecten, fonteinen en harde knallen zal goed te zien en horen zijn vanaf het Reviusplantsoen. Jong en oud kan hier komen om het spektakel van dichtbij mee te maken. Het vuurwerk wordt verzorgd door Katan Vuurwerk en wordt mede mogelijk gemaakt door Takman Gereedschappen en de heer Kooiman.

Wanneer: zaterdag 17 september
Waar: plantsoen aan de Reviuslaan
Hoe laat: 21.30 uur
Voor wie: alle berkumers

Bron: http://www.weblogzwolle.nl/component/option,com_eventlist/Itemid,52/func,details/did,5603/

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

goed ik ben gister samen met mijn vader naar deze show geweest .
ik vond de de show geen super spektakel maar het was wel leuk om bij te zijn
we hadden toevallig een camera bij ons en hebben het vast gelegd :)

Back
Bovenaan