Zulke mensen bestaan gelukkig ook nog...

Patroontje

VWC lid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Waren alle hondenbezitters en hun honden maar zo. :p

't Is inderdaad wat ze zegt, vaak (niet altijd) is de hond alleen overstuur omdat het baasje nerveus loopt te doen. :)

Leuk om te zien.
Ik maak ook altijd mij dat mensen het leuk vinden om mee te kijken als ik bezig ben.
En als er auto´s of bejaarden komen wacht ik altijd netjes tot ze binnen zijn.

Willekeurige voorbijgangers, zeker met dieren enzo, daar wachten wij altijd ook gewoon even op inderdaad. Of mensen die ons netjes vragen of we ergens anders naartoe willen gaan om wat voor reden dan ook.

Als mensen beginnen te blèren dat we herrie maken op oud en nieuw (Duh! xD) dan hebben wij daar echter maling aan. Ook gewoon zoveel mensen die dan de politie bellen enzo. Van mij mogen ze. :p

Maar goed ik hou dit jaar zelf ook het nummer van de politie bij de hand. Als ik op straat bedreigd wordt ofzo dan bel ik gewoon op. Zou niet de eerste keer zijn namelijk dat iemand flink gaat intimederen, schreeuwen, schelden en dreigen met geweld of zelfs aan onze spullen gaat zitten...

Je mag dan gewoon 112 bellen als ze jouw bedreigen.

Als iemand op 29 december een rotje afsteekt mogen die azijnpissers ook 112 bellen.:bonk:

Dus jij ook lijkt me omdat bedreiging een veel zwaarder delict is.

Nee eigenlijk niet, maar Cobra's deden we ook niet bepaald bij mensen voor de deur ofzo. :p

We hebben op Oudjaarsdag echt gezeik en gedreig gehad omdat we door de straten liepen en hier en daar een Choeet Banger gooide of we een cake afstaken ofzo... Mensen die gelijk woest naar buiten komen marcheren omdat we vuurwerk afsteken met Oud en Nieuw heb ik geen begrip noch respect voor. :)

Maar als ze rustig naar buiten komen en vragen of we verderop willen gaan staan, dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal.

Haha, ja dat zijn wel zeurderige mensen inderdaad. Ook vaak genoeg gehad... mja, qua wet kunnen ze toch niks.

Kijk, als je zegt dat je illegaal vuurwerk aan het afsteken bent, dan heb ik daar toch wel begrip voor dat mensen schrikken.

Mja, als je rotjes aan het stoken bent, kunnen ze toch niks maken, gewoon voor de deur verder gaan :D

VOOR ik wat afsteek kijk ik altijd naar voren,achteren,links en rechts.
bij dieren hou ik me meer in dan bij mensen.
een mens kan nog wat zeggen wat die denkt en voelt, een dier niet...

Zulke mensen zijn er genoeg hoor, niet gaan generaliseren door enkele nieuwsberichten.
Het merendeel vindt het nog gewoon leuk dat vuurwerk.
Grappig filmpje, dat wel!

Zulke mensen zijn er genoeg hoor, niet gaan generaliseren door enkele nieuwsberichten.
Het merendeel vindt het nog gewoon leuk dat vuurwerk.
Grappig filmpje, dat wel!

Ik generaliseer niet op basis van nieuwsberichten, die heb ik de afgelopen maanden nieteens gelezen. Ik baseer op basis van dingen die ik elk jaar weer meemaak. :p Ligt er ook een beetje aan waar je woont...

Back
Bovenaan