Zoetermeer: Demo Groenrijk 11-12-2011

rickster

VWC lid
Datum: 11-12-2011
Plaats: Zoetermeer
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Waarschijnlijk Katan
Wat: Verschillend
Waarom: Demonstratie assortiment Groenrijk (LESLI)
Waar: OLOF PALMELAAN 15
Tijdstip:17:30 uur.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas zijn er 3 avonden achter elkaar demo's in de buurt en heb ik het aardig druk met werk,school enz.. Vandaar heb ik er 2 uitgekozen rijswijk op zaterdag en van herwijnen maandag omdat die vele malen beter zijn dan deze.

je hebt gelijk vele malen beter dan deze... vorig jaar was ie nog wel te doen maar dit jaar was erg slecht.

er werden 30 artikelen geschoten en een finale van een kleine 5 minuten helaas.

meer dan 5 minuten fietsen zou ik er niet voor over hebben

je hebt gelijk vele malen beter dan deze... vorig jaar was ie nog wel te doen maar dit jaar was erg slecht.

er werden 30 artikelen geschoten en een finale van een kleine 5 minuten helaas.

meer dan 5 minuten fietsen zou ik er niet voor over hebben

Dus omdat er weinig artikelen en een "kleine" finale werd geschoten was deze demo slecht. Een winkeliersdemo kan ik mijn ogen namelijk nooit echt slecht zijn omdat zij slechts schieten wat zij verkopen en een finale van 5 minuten is in principe helemaal niet kort. Dus waar baseer jij je mening op ?

Heb toch wel weer lekker genoten ! Mike thanks dat ik mee mocht !
Ga maar eens een eigen jas&helmpie kopen !, is wel zo handig :-)
filmpje komt er bijna aan :-)

Gr stefan

Ik heb hem niet helemaal afgekeken, maar mooi gefilmd Stefan! Gisteren op een demo van Diamond ook een aantal cakes gezien die zo slecht waren dat het mooier was om te kijken hoe de bombettes uit de cakes kwamen :)

Leuk al die reclame zo als je je filmpje ziet staan Stefan, wel een opmerking : er staat dan wel duidelijk Katan en die hebben het dan ook wel geschoten, echter wat ze schieten is allemaal Lesli Vuurwerk. Een beetje verwarrend voor de leek :wink:

Aardig om de nieuwe Zodiac-lijn te zien. De knal- en cracklingcakes Scorpio en Sagittarius bevielen mij het meest, goed gevulde lucht en redelijke klappen. De overige sterrenbeelden waren aardig maar op zich weinig vernieuwend of afwijkend van het standaardaanbod. Opvallende afwezige was de Cnc, terwijl ik juist die wel eens live had willen meemaken.

Uit het Arabian Nights-aanbod was de Oase zoals gehoopt: mooie wijde boeketten met langdurige witte blinkers. Van de Sensations-lijn werd de Champagne Blue geschoten. Zag er goed uit, zoals op de filmpjes. Al blijft het een cake die stevig geprijsd is. Als slotstuk gingen de grote jongens de lucht in: Darkraver, Phosphor, Firestorm en Extrema. Waarvan voor mij de Firestorm de meeste indruk maakte. Mocht ik die kopen, dan gebeurt dat bij Welkoop, waar de omgelabelde 'Kneiterhard' twee tientjes goedkoper in de schappen ligt.

Heb enkel alleen een film van het schietveld gemaakt. Ps hebben wij elkaar niet ontmoet vorigjaar bih de demi van , van herwijnen zoetermeer ? Schiet me ineens binnen. Morgen weer aanwezig ? Gr stefan , en je film van rijswijk zag er top uit ?

Back
Bovenaan