Zoetermeer 08-05-2010

Bedankt voor de film Stefan.
Voor een show met alleen consumentenvuurwerk zeg ik : topper.
Er wordt agressief geschoten in een moordend tempo met het gebruik van leuke cake,s.
Zie ik nu in het begin de Sky screamers van Beko weer tegenkomen of is dat de Hypotised van Zena?
Volgend jaar toch maar een keer in Zoetermeer gaan kijken.

Bedankt voor de film Stefan.
Voor een show met alleen consumentenvuurwerk zeg ik : topper.
Er wordt agressief geschoten in een moordend tempo met het gebruik van leuke cake,s.
Zie ik nu in het begin de Sky screamers van Beko weer tegenkomen of is dat de Hypotised van Zena?
Volgend jaar toch maar een keer in Zoetermeer gaan kijken.

Waren de Sky Screamers neem ik aan, zag geen verschil met de oude originele sky screamer en die van in de show, tenzij zena precies dezelfde hebben natuurlijk :bonk:

Tijden's die dingen en zeker de finale kwam de freak gevoel bij mij weer terug haha, meer show's here I come :devil:

Vond deze show veel beter als Geleen ondank's het veel minder vuurwerk is.

Ja was weer leuk alleen is het jammer om te zien dat er bijna geen publiek staat maar dat is ook niet gek omdat ik begreep van Zoetermeerders dat er eigenlijk helemaal geen reclame voor word gemaakt of aandacht aan word geschonken. Het zou beter zijn (denk ik) om deze show een dag eerder op vrijdagavond te doen omdat het dan veel drukker is i.p.v. een afsluitavond van de kermis want tegen 21:00 uur is het daar al uitgestorven dus blijft ook niemand plakken voor de show omdat ze het ook gewoonweg niet weten. Bedankt voor de foto's en het filmpje. Mis alleen anderhalve minuut volgens mij want op de schietcomputer zat ik over de 10 minuten heen.. :cool:

De rauwe fluiters zijn 60 shots Jet Streams van Beko.. we hadden er 4 neergezet. Volgende keer gaan we de 100 shots knalblokken van Zena eens neerzetten, die hebben een eindsalvo dan zal dat nog wat spectaculairder zijn dan losse Thunderkings denk ik zo.. :wink:

Het was inderdaad triest om te zien dat er nagenoeg geen publiek op was afgekomen, daarom leek het net zoals ik al eerder had vermeld een prive showtjuh van jullie voor ons :wink:

Ik moet ook eerlijk vermelden dat ik als Zoetermeerder ook alleen op de hoogte van de show was via deze site, dus wordt er naast deze site weinig reclame voor gemaakt en dat is toch merkwaardig te noemen omdat het de organisator toch serieus geld kost om de show te laten schieten.

@Arjan - Het was niet de afsluiting van de kermis, maar juist de eerste dag van de kermis !

Ok, ja dat is ook wel apart.. dacht dat het de afsluiting was. Dan is een week later met de afsluiting of de dag voor de afsluiting volgens mij een veel betere datum.

Ja was weer leuk alleen is het jammer om te zien dat er bijna geen publiek staat maar dat is ook niet gek omdat ik begreep van Zoetermeerders dat er eigenlijk helemaal geen reclame voor word gemaakt of aandacht aan word geschonken. Het zou beter zijn (denk ik) om deze show een dag eerder op vrijdagavond te doen omdat het dan veel drukker is i.p.v. een afsluitavond van de kermis want tegen 21:00 uur is het daar al uitgestorven dus blijft ook niemand plakken voor de show omdat ze het ook gewoonweg niet weten. Bedankt voor de foto's en het filmpje. Mis alleen anderhalve minuut volgens mij want op de schietcomputer zat ik over de 10 minuten heen.. :cool:

De rauwe fluiters zijn 60 shots Jet Streams van Beko.. we hadden er 4 neergezet. Volgende keer gaan we de 100 shots knalblokken van Zena eens neerzetten, die hebben een eindsalvo dan zal dat nog wat spectaculairder zijn dan losse Thunderkings denk ik zo.. :wink:

Hey arjan,
Het klopt dat de show er niet helemaal opstaat.
Aangezien je bij youtube zoiezo niet meer dan 10min mag uploaden + dat de camera in het begin niet goed stond ingesteld, heb ik er dus een stukje moeten afhalen.
Nogmaals bedankt voor de foto`s die ik daar heb mogen maken.

Gr stefan

leuke show mannen, Torrr de volgende keer ga ik op je uitnodiging in ff een bakkie doen en dan een showtje kijken jammer dat ik niet kon maar de BBQ was lekker.

Hoor je verhaal wel, heb gelijk wat leuke producten gezien voor mijn collectie

Back
Bovenaan