Zoetermeer 08-05-2010

08 mei 2010 kermis vuurwerk te Zoetermeer

plaats : Zoetermeer
provincie : Zuid Holland
wie : Jaco vuurwerk
wat : ontbrandings vergunning
waar : Eiland v.Tuijlpark
tijd : 22.30 uur

Laatst bewerkt:
Tijd van het vuurwerk is omstreeks 22.30 uur.
Zoals door Vinnie gemeld bij het eilandje, gelegen ter hoogte van Van der Hagenstraat t.g.v. de kermis

En dit alweer de derde show in 8 dagen tijd, ik ben benieuwd wat JVE voor show gaat weggeven. Ik heb ze namelijk nog nooit in actie gezien, maar mocht zoiets worden dan kan ik me lol in ieder geval op.

JVE in actie vorig jaar in Ede :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nee uiteraard word het niet zoals het filmpje, dit schoten we daar namelijk gecombineerd met prof bommen en blokken en is dus niet te vergelijken.. Zoetermeer is enkel consumenten (wel veel) Maar we maken er wel weer wat van, denk dat de afgelopen showtjes daar ook door de meesten wel OK zijn bevonden ;)

Hierbij een filmppje van de show van vorig jaar gefilmd door Vinnie: http://vimeo.com/4683745

Vanmiddag zijn we daar aan het opbouwen en maken er wel wat van. Heb hier de schietlijst klaar en er gaan om en nabij de 80 cakes (meeste van Zena) de lucht in.. Nu nog hopen op een droge avond! :rolleyes:

voor wie ook komt, tot vanavond!

Ben hier 3,2,1 jaar geleden ook geweest dus zou me 4e keer worden.
Lekker dichtbij, zal proberen er vanavond ook weer bij te zijn :)
Dit vind ik een goed voorbeeld van een goede korte consumenten show met weinig vuurwerk :D

De locatie vind ik ook erg goed voor zo'n kleine show.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag zijn we daar aan het opbouwen en maken er wel wat van. Heb hier de schietlijst klaar en er gaan om en nabij de 80 cakes (meeste van Zena) de lucht in.. Nu nog hopen op een droge avond! :rolleyes:

voor wie ook komt, tot vanavond!

Nou kom ik er net vandaan, maar heb er nog geen activiteiten gezien betreft het opbouwen. Jammer ik had er wel even willen gaan neuzen met de camera :wink:

@Arjan - maak er iets moois van en wat betreft de weergoden : die zijn vanavond goedgezind :)

Dit soort showtjes bouwt men in een half uurtje op.

Meestal komt men een uurtje van te voren aangereden en begint dan met opbouwen.

gr

200mm

Dit soort showtjes bouwt men in een half uurtje op.

Meestal komt men een uurtje van te voren aangereden en begint dan met opbouwen.

gr

200mm

Bij dit showtje kun je zowieso niet met vervoer komen en zal alles lopend naar de schietlocatie moeten worden gebracht, daarom ben ik er even wezen kijken, tevens omdat ik daar toch met de kids op de kermis was.

En als er electronisch wordt geschoten heb je iets langer nodig dan een half uurtje, zo niet dan heb je gelijk.

Het is wel weinig vuurwerk maar hebben langer nodig als halfuur hoor :p
Ik kom denk ik rond 22:15 aankakken als ik gaat. Ik kijk eerst hoe het weer is rond 10 uur :p

Uhhhhhh ik probeer je te bellen...... maar krijg geen verbinding.:)
Wat doen we vanavond met z`n 4en gaan ?
karel en richard willen ook, dan gaan we met hun mee ?
bel me ff als je dit leest.

Gr stefan

Was weer een top showtje net als voorgaande jaren.
Weer heel erg rustig zoal's altijd :p
Echt weer een showtje met weinig vuurwerk "veel spektakel"

2e showtje in een week na 1 jaar helemaal geen vuurwerk, begin de freak gevoel weer een beetje te krijgen nu :p

Heey arjan,
Bedankt dat ik foto`s mocht maken van de opbouw. :D
En het was echt een mooie show :D, qua publiek was het wel wat weinig, maar ja dat heeft natuurlijk niks met jullie temaken.

Nogmaals bedankt, dat ik foto`s heb mogen nemen :)

p.s filmpje zal mogen online komen.

Laatst bewerkt:
Om te beginnen : mooie foto's Stefan, hopelijk staat het filmpje snel online :)

We ( Stefan En ik ) kwamen daar aan en zagen het schietveld en we besloten om eens te proberen wat dichter bij het veld te komen, helaas was dat op ruime afstand al afgezet en door de afzetting heen glippen is niet zo'n goed idee. Nu wist ik dat ene Arjan in dit topic had gereageerd dat hij daar zou schieten en ik dacht doe eens gek en besloot keihard Arjan te roepen. :D Dit werkte en tot mijn verbazing kwam daar arjan Uitman aanlopen met een andere Arjan van JVE. Even handen geschud en we kregen toestemming om een paar plaatjes te schieten en werd mij uitgelegd door Arjan hoe het electronische schieten nu precies werkte. Mijn dank daarvoor en ook namens Stefan voor de rondleiding en uitleg en voor het maken van de foto's. En ook bedankt voor de tip voor de filmlocatie, dezelfde plek waar Vinnievuurwerk normaal staat opgesteld.

Nu even over de show : ik vond het een leuke show, met in het begin een beetje laag tempo, maar naarmate de show vorderde ging het tempo omhoog. Wat een gave bakken zijn die Symphonie's van Sky Line toch ! Genieten waren de toppers van Original ( Zena - Giant 37 en de Sputnik en de waaiers - de Real Cracling Chrysanthem) en enkele Proline cakes met een super afsluiting van de AVP's in combinatie met de Thunder Kings. Blijven zeker goede salute cakes :)

Nogmaals bedankt voor het schieten van deze priveshow, want eerlijk gezegd heb ik weinig publiek gezien en hadden wij het gevoel daar alleen te staan. Heel jammer, want deze show had zeker veel meer publiek verdiend.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan