Zigra

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1578
Artikelnaam: Zigra – 19 Schots
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: ca. 400 Gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 Shots battery "Zigra", Effect: Crackling mine met groene en rode kometen naar crackling willow met rode blink en zilveren blinken staarten naar zilveren willow met crackling.
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: 45 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 22,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1578_-_geisha_-_zigra_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb em gehad en op de bovenstaande filmpjes is het duidelijk een sample.
Zelf heb ik em niet gefilmd, maar ik vond de schoten wel erg hoog gaan.
De boekketen zijn gewoon mooi, maar ook weer aardig standaard.

Het is geen spectaculair ding, maar nog steeds wel leuk voor erbij.
Ik schaf hem niet meer aan, maar mocht je het wel doen dan is het een hele leuke voor in de vooravond. (Als je veel vuurwerk hebt). Heb je minder vuurwerk dan gewoon bewaren voor oud en nieuw.
Alleen dat hoog schieten is wel iets waarmee je rekening mee moet houden. (Had em zelf staan op een afstand van 6/8 meter ongeveer, raad zelf een afstand aan van een meter of 12/15).

Groet.

Heb m ook niet gefilmd, maar wij waren positief verrast. In de vooravond geschoten en op ons gemak van kunnen genieten. Hij schiet rustig, voor een 19 schots dus lang plezier. Ondanks het lagere tempo gebeurt er genoeg door scherpe crackling mines, heldere blinkers in de lucht en zilveren willows(zoals ze het zelf noemen, maar zijn het geen pistels?) met rode tips.

Ons inziens een mooi uitgewerkte cake.

dln4ud.png

Dit vond ik een wisselvallig presterende cake.
Blinkers waren prima, maar de boeketten verschilde onderling enorm qua spreiding.

Vanavond heb ik deze ook gezien. Weinig bijzonders. Zeker geen slecht cake, maar er is genoeg mooiers te vinden.

Back
Bovenaan