Zena Trophy Camping 2013 [Poll]

Zena Trophy Camping 2013 [Poll]

• 's Nachts met de auto of bus terug naar huis

Stemmen: 14 21,5%
  • Overnachten in een hotel in de buurt

Stemmen: 17 26,2%
  • Overnachten op een vette ''Zena Camping'' bij het evenemententerrein

Stemmen: 32 49,2%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 2 3,1%

• Totaal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand trek in huisgemaakte Absint? :droolthum
Drank moet wel goed komen als een aantal mensen een koelbox mee kunnen nemen om het bier koud te krijgen. Als de organisatie tegen betaling in drank voorziet zou het helemaal top zijn.
Je kunt trouwens in België ook gewoon bij de benzinepomp alcohol kopen, dus mogelijkheden zat!

Allemaal geld inleggen en dan wat kratjes bier en fris samen inslaan is ook een optie natuurlijk :)

Iederwen kan een deel meenemen? En dan om en om rondje geven? Krijg je ook een lekkere variatie aan bier en worst het fris oventueel ook meegenomen.

Desnoods even een lijstje bijhouden wie wat toezegd.

Iemand trek in huisgemaakte Absint? :droolthum
Drank moet wel goed komen als een aantal mensen een koelbox mee kunnen nemen om het bier koud te krijgen. Als de organisatie tegen betaling in drank voorziet zou het helemaal top zijn.
Je kunt trouwens in België ook gewoon bij de benzinepomp alcohol kopen, dus mogelijkheden zat!

Alleen kost bier bij de pomp de hoofdprijs :(

Lijkt me keileuk,een camping met freaks.Ik slaap daar sowieso toch in de truck.Gaat helemaal goed komen!:D

Graaf een kuil, zet 2 houten planken neer ter bescherming en maak 1 zitplateau. Back to the roots :bonk:

Ik weet niet wat iedereen van een dergelijke tijdelijke camping verwacht? Want anders moeten er ook douche cabines komen. Of moet je een voetbalclub vinden in de buurt die douches ter beschikking wilt stellen.

@dikkeeric + kamikaze: zodra de campingplannen van Zena af rond zijn moeten we even contact opnemen?!

Jazeker, ik lees alleen hierboven dat Kamikaze met de motor gaat. Anders meeten wij met nog 2 andere ? Word iedergeval gezellig als het doorgaat als ik alles zo lees :)
Haha en als het de originele huisgemaakte absint is dan sla ik toch af.. tenzij we er een trip van gaan maken:p En dan hebben we ook zeker muziek nodig.

En zoiezo neem ik lekker La Chouffe mee :) Hopelijk volgen er veel verschillende pilsjes.

Toch zeker wel interesse voor de camping als ik naar de resultaten kijk.
Breng hem nog een keer onder de aandacht, al een goed aantal stemmen, maar niet iedereen zal nog gestemd hebben denk ik zo.

Geweldig idee van de organisatie om hier naar te kijken.
er wordt zo te zien aan alles gedacht, waarvoor dank.

Ik wil even melden dat ze in de ardennen nog al moeilijk doen over vuurkorven en kampvuren!

En in dat deel van de ardennen kan het in de tijd van de Zena trophy best koud zijn snachts!

Freaks kennen geen kou...:p En we zitten op een vliegveld en niet in de bossen!

Klimaathistorie gemiddelde temperaturen van de laatste jaren in September:

19 °C (DAG)

12 °C (NACHT)

(bron: Google)

Laatst bewerkt:
Ik zie dat het topic 820x is bekeken maar vind de stemresultaten tegenvallen. Kom op mensen , stemmen.
Laten we Zena helpen om er letterlijk en figuurlijk een knalweekend ervan te maken.

Als er een camping is, en we een vuurkorfje neer mogen zetten zijn wij met een man of 6 /10 van de partij :)

Ik heb van Lesley begrepen dat er veel animo is zeker te zien aan de topics hier en op andere fora!
Maar ze brengen pas iets naar buiten als iets 100% zeker is, niet bij 99,9%.

Bij bussen dachten ze, heeft het zin. Als mensen in Rotterdan wonen is er één plaats waar mensen uit de bus kunnen maar vanaf daar zullen ze ook moe en misschien wel met alcohol op achter het stuur moeten gaan. Campings zijn dus de perfecte uitkomst!

Maar zoals ik zei, de mensen zijn druk met de Trophy bezig en er komt iets naar buiten als met 100% zekerheid gezegd kan worden wat de beslissing is!

Laatst bewerkt:
Tot hoelang mogen we eigenlijk blijven?

Anders neem ik sowieso een tentje mee. Gewoon zo een uitgooi ding. Beetje rustig hoekje opzoeken, uitgooien, paar haringen in de grond en gaan met die banaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan