Zena Trophy Camping 2013 [Poll]

Zena Trophy Camping 2013 [Poll]

• 's Nachts met de auto of bus terug naar huis

Stemmen: 14 21,5%
  • Overnachten in een hotel in de buurt

Stemmen: 17 26,2%
  • Overnachten op een vette ''Zena Camping'' bij het evenemententerrein

Stemmen: 32 49,2%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 2 3,1%

• Totaal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.

pyroboy

VWC lid
Ons is door de Zena Trophy organisatie gevraagd een poll aan te maken om interesse te peilen bij jullie.

Gezien de afstand voor velen en de geringe plekken voor overnachtingen denkt de organisatie erover om een heuse Zena Trophy camping op te zetten nabij het evenemententerrein.
De vraag van de organisatie aan jullie is dan ook, zouden jullie op deze camping overnachten of niet?

Vul de poll in, geef een reactie, en help de organisatie van Zena Trophy 2013!!

Super initiatief!
Er zitten wel een aantal (ski-) hotels en B&B's in de buurt, maar echt veel plek zullen die niet hebben.
Wat is er nou leuker dan na afloop met een hoop freaks op een camping nog na te babbelen met een koud biertje in je hand?!

Wij (AKH Fireworks) wouden al een mail sturen of er een camping mogelijkheid is! Geweldig, zeker een vette Zena Camping! :D

Kan tenminste iedereen komen en hoeft niet iedereen laat in de nacht nog terug te gaan rijden. Veel gezelliger ook zo'n camping! :D

Laatst bewerkt:
Lijkt me erg leuk! Goed idee en dan kunnen we na afloop nog lekker wat vuurwerk afsteken met zijn allen op de camping.

Terugdenkend aan alle jaren dat ik bij de Geelse Kanaalfeesten heb gekampeerd, dan zeg ik :

Superidee!!

Met veel freaks kan dit echt megagezellig zijn, lekker afteren bij de tenten met vuurkorf en pilskes.
Geen gezeur en stresserige ritjes naar hotels, gewoon doorzakken en neerploffen!

Lijkt me erg leuk! Goed idee en dan kunnen we na afloop nog lekker wat vuurwerk afsteken met zijn allen op de camping.

Gezien de verwachtte eindtijd lijkt dat laatste me geen strak plan,

maar verder zeker voorstander van dit idee! Kan ik oefenen met de motor inpakken voor de trip Luxemburg 2014 :rolleyes:

Goed topic, hopelijk stemt iedereen die komt of die a.d.h.v. de beslissing hierover ook kan / zal komen. Wij hebben een huisje geboekt, dus dan is de de camping niet meer nodig, maar dat Original naar de opties kijkt en iedereen vraagt, ik vind het super, de organisatie is goed bezig!

Ik haat caravans/tentjes/vouwwagen en dat soort dingen.
Het fijne van een hotel en een huisje is, dat lekker comfortabel kan slapen.
Niet op zo'n zelfopblaasbaar ding met een slaapzak.
Bloedhekel heb ik er aan.

Doe mij maar een lekker warm bed.
En of dat een hotel of de 2de woning van me ouders is.
Dat maakt niet uit, maar mij zul niet op een camping vinden.

Ach ja, dan is het wel een stuk gezellig zonder mij op de camping. :blink:

Hahaaaa een dikke gele balk om te overnachten op de "zena camping".
Lijkt me echt geweldig om daar nog een klein feestje te bouwen :p in hoeverre dat kan natuurlijk !
Als er een goede muziekbox nodig is ben ik van de partij :D

Snacht's terug is niks vind ik... van mij part een paar nachten camperen.

Ow ja , slapen is voor apen :p nachtje doorhalen is ook geen probleem.

Ik vindt het ook wel een goed idee. Maar kunnen we er ook terecht met de caravan? En zijn er dan ook voorzieningen ervoor?? Ik vind het wel een erg tof idee.

dit kan normaal geen probleem zijn..Wij zullen dit eens nakijken/bespreken (of dit mogelijk is op het terrein)en komen hierop nog terug,
Ik vindt het ook wel een goed idee. Maar kunnen we er ook terecht met de caravan? En zijn er dan ook voorzieningen ervoor?? Ik vind het wel een erg tof idee.

Oke thanks! Ik bedoelde meer met voorzieningen bv stroom, en dat er ook wc mogelijkheden zijn :)

Inderdaad, een paar bioboxjes zouden niet verkeerd zijn, en dan een voor vrouwen en een voor mannen. Tenminste hebben de vrouwen geen last van over de rand zeikende mannen :)

Graaf een kuil, zet 2 houten planken neer ter bescherming en maak 1 zitplateau. Back to the roots :bonk:

Ik weet niet wat iedereen van een dergelijke tijdelijke camping verwacht? Want anders moeten er ook douche cabines komen. Of moet je een voetbalclub vinden in de buurt die douches ter beschikking wilt stellen.

@dikkeeric + kamikaze: zodra de campingplannen van Zena af rond zijn moeten we even contact opnemen?!

Op een camping heb je nou eenmaal nooit dezelfde luxe als thuis of hotel, een douchecabine kan ook vervangen worden door een buitendouche (zak aan paal met sproeikop).

Denk dat het veel belangrijker is dat mensen zich wat op kunnen frissen de andere ochtend, uiteindelijk gaat het maar om 1 overnachting dus douchen kan ook smiddags thuis.

De toiletwagens die normaal ook bij de Geelse Kanaalfeesten staan waren prima, wasbak met spiegel en stroom erin, zodat je je even op kunt frissen met washandje,zeep en scheerapparaat. Tas met schone kleren en ondergoed, en dan lukt het allemaal prima.

@sigaartje, In hotels slaap je ook tussen de bedwantsen en moet je op tijd eruit zijn, het is maar waar je voor kiest...:p

Dan neem je maar een goede accu mee, of een aggregaat :idea:

Of een vat benzine, laat ik m'n motor de hele nacht wel lopen zodat de accu bij blijft laden. Paar kabeltjes op de accu en gaan!

Nee, even serieus, als dit doorgaat, gaat het echt super worden! Ik weet nu al dat ik de koffer op de motor vol gooi met eten en drinken (en wat frisse kleding als daar ruimte voor is :rolleyes:) en het tentje en slaapzak wel op één of andere manier achterop bindt.

Heb alleen een beetje warme slaapzak en een dakje boven m'n hoofd nodig, verder red ik me wel. Hoewel een "normale" wc (zeker voor de dames) wel fijn is natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan