Zena trophy 2014 gaat door !!!

pyroboy

VWC lid

Ben er bij! De Zena Trophy gaat ook in 2014 door! De vetste editie ooit, dichterbij dan ooit! Zet het nu alvast in je agenda want dit wil je zeker niet missen:

ZATERDAG 20 SEPTEMBER 2014 IN BREE BELGIE (vanuit Nederland net over de grens bij Eindhoven)

Nodig alvast al je vrienden en familie uit en houdt de Zena Facebookpagina’s en Trophy website goed in de gaten. In de komende weken verschijnen daar het definitieve programma, alle nieuwtjes, nuttige informatie en nog veel meer.

Wij hopen je ook dit jaar te mogen verwelkomen op dit spectaculaire vuurwerkfestival!

Knallende groet,
Team LVC (Leuke Vuurwerkmensen Club)

www.zena-trophy.com

Dat heeft Zena goed geregeld voor mij, een beter verjaardags kado bestaat er niet haha. Sorry ouders, vriendin en vrienden maar op de 20e zit ik een belgie.

Ik heb hier nu al heel veel zin in. Prima afstand vanaf Nederland.

Stiekem hopen op groter dan 6" ;-)

Die eindshow van vorig jaar was watertanden! Kan niet wachten.

Ik hoop dat ik vervoer heb tegen die tijd dan ben ik er zeker bij ik heb het vorig jaat moeten missen helaas.

zonder twijfel aanwezig!!! :D
1,5 uur rijden vanaf Tiel

is er meer bekend over een overnachtingsplaats?
zoals een camping?

Helaas staat dan al een weekend St. Goar gepland... Hotels al geboekt!

Edit: Hotels geannuleerd, Zena Trophy 2014 willen we niet missen!

Laatst bewerkt:
Vorig jaar niet geweest ivm geen vervoer. dit jaar hoop ik wel aanwezig te zijn, de locatie is ook een stuk aangenamer.

Er staat een camping in de planning. reken er maar op dat die komt

de locatie schijnt vrij afgelegen te zijn, weinig huizen.

20 september zijn we er bij :cool:

Was er vorig jaar ook al bij en dit jaar zijn we zeker weer van de partij hopen dat het weer mee werkt dan word het weer en top dag,
ken niet wachten:thumbsup:

Back
Bovenaan