Zena Mixed Box [Uitloop 2023]

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: 1593
Artikelnaam: Mixed Box
Netto Kruitgewicht: 4x 375 gram = 1500 gram totaal
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: De Mixed box van Zena heeft het beste van allemaal, 4 verschillende cakes voor een complete show.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: €. 99,95
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Film van de Zena Trophy. LET OP! Je ziet hier twee exemplaren van alleen de eerste cake uit de box. De andere drie cakes zijn niet geschoten.

Filmpje en post is van Darksoul.

En dan kan ik niet achterblijven.
DarkSoul en ik stonden naast elkaar, maar blijkbaar stond jij schuin voor ons (tegen het hek aan?) Gizmo?

Het zijn niet de grootste effecten inderdaad.
Op film komt de glitter bijvoorbeeld niet helemaal tot zijn recht, met dank aan mijn slechte instellingen op de camera.

Let wel dat er maar 1 van de 2 cakes geschoten wordt.
Als er dan nog 1 echte goud ragbak bij zit, en dan 2 multi colored cakes dan heb je wel echt een MIXED blok.

Ook deze is weer erg mooi! Word nog lastig kiezen met al die boxen van zena, burn it en vuurwerktotaal

Hoor hier weinig over.. Heb deze samen met de triumph en nog wat spul gekozen als vervangers voor de GOE en China by night. Lijkt me een prima box!! Twijfelde tussen deze en de zena mayhem, het feit dat de triumph lijkt te bestaan uit 2 cakes uit de mayhem, toch voor deze gegaan.

Heb deze om 12 uur de lucht in gestoken , wat een pracht box is deze . Ik weet al wat er dit jaar om me lijstje komt te staan .

Vond dit een erg gave box! Was weinig over bekend maar na de afkeuring van de GOE deze toch maar besteld. Bij mij had hij alleen wel echt een veel hoger tempo dan op het enige bekende filmpje. Maakte niet veel uit, kwam goed uit in de show!

Van de crackling willow red en de crackling willow chrysantium een combinatieblok gemaakt. Was zeer leuk, mooie goede duidelijke effecten en een strak tempo. Staat weer op mijn lijst voor dit jaar. Nu maar hopen dat ZENA nog een waaierversie van deze box in de toekomst op de markt brengt. Bied dan zeer leuke combinatiemogelijkheden.

Back
Bovenaan