Zena @ Liuyang 2015

Graffioso

VWC lid
Beleef het allemaal zelf en kijk mee achter de schermen bij Zena!
Dit is alvast een opwarmertje maar moest dit smaken naar meer, kom dan naar de Mei Meeting te Zena Maaseik op 31 mei 2015!

Humor en Zena gaan hand in hand :wink: top altijd!
Mooi dat jullie dit willen delen met de liefhebbers hier!

ik hou dit topic zeker in de gaten!

Mooi filmpje weer! Vette cake's ook met dat rook, zeer dik die W-shape met die groene rook!

ik hoop van godganseharte dat die daylight producten op de markt komen dit jaar!!!!
vooral die fluit/rook blokjes zijn ERG vet!

Denk alleen niet dat die er gaan komen, aangezien je mag pas knallen vanaf 18:00 als het donker is...

Had er tijdens de mega-sales in januari nog over dat er een markt is voor daylightproducten. Hopelijk komen deze in het assortiment. Uit eigen ervaring blijkt dat rookspul zeer goed verkoopt bij de concullega's ivm voetbal, feesten....

Had er tijdens de mega-sales in januari nog over dat er een markt is voor daylightproducten. Hopelijk komen deze in het assortiment. Uit eigen ervaring blijkt dat rookspul zeer goed verkoopt bij de concullega's ivm voetbal, feesten....

Waarom heeft Zena Be dan de smoking Umbrella uit hun arsortiment gegooid.

(Waarschijnlijk, vanwege die pokke CE keuring....
Nou vallen parachutes uit single shots en cakes onder brandgevaar...)

Als ik daylight bedoel, bedoel ik de rookbom en zoals in filmpje de cake met de rookpluimen (minuut 8).

Zena Be had prijs/kwaliteit de beste rookbom maar die is al meer dan een jaar niet voorradig (groot succes als ze binnen waren). Ik heb zelf al voor een groot budget bij anderen moeten gaan halen voor voetbal, feesten... Hier laten ze geld liggen vindt ik. Moesten die cakes met rookpluim binnenhalen is hier in het voorjaar een goede afzet voor denk ik.

Zelf heb ik afgelopen weken veel in Baarle-Hertog gezeten, veel animo bij L**ts en bij de bunker was het maar een triestige bedoening om maar een voorbeeld te geven

Leuke serie, benieuwd naar de volgende delen! Hopelijk gaan we nog dingen terugzien uit de video's in het assortiment!:D

Back
Bovenaan