Zena Ghostmaster

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 01636
Artikelnaam: Ghostmaster
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1293 gram
Aantal Schoten: 91 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 32 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €169,50
Voorverkoopprijs: €159,50

O.a. te koop bij: Zenavuurwerk.nl

Zena Ghost Master.PNG

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk, nieuwe Zena producten, maar die prijzen allemaal... :cry:

Mwah, dat zijn alleen maar Adviesprijzen. Ik kan je zeggen dat de voorverkoopprijzen een aanzienlijk stukje lager liggen. En als je een beetje mazzel hebt kun je nog wat extra Freak-korting scoren.

Zena heeft echt dit jaar een aantal leuke nieuwe cakes en dozen, dat moet ik wel zeggen, maar ik laat ze allemaal links liggen.

Filmpjes van Zena zijn wel een beetje rommelig in elkaar gezet, hier ontbreekt het laatste salvo op film en op een ander product ging het filmpje te lang door. En dan een vine geluidseffect als intro gebruiken… xD

En dit moet een 30 mm box zijn.... ik vind hem wel heel magertjes overkomen voor die diameter, kreeg het gevoel naar 20 mm te kijken.

Is die laatste cake nou wel of geen waaier? Op de afbeelding wel, maar op film niet echt te zien. Op zich een leuk boxje, maar denk dat ik voor de prijs liever iets anders zou willen. :wink:

Is die laatste cake nou wel of geen waaier? Op de afbeelding wel, maar op film niet echt te zien. Op zich een leuk boxje, maar denk dat ik voor de prijs liever iets anders zou willen. :wink:

Ik denk dat ze de box van de zijkant hebben gefilmd. Als je goed kijkt zie je dat de shots uit de laatste cake in sets van 6 shots achter elkaar geschoten worden waarbij de burst eerst wat lager, vervolgens steeds hoger, om daarna weer steeds wat lager plaats te vinden. Dat zijn waaiershots maar dan van de zijkant gefilmd...

Vond zelf het begin erg sierlijk en de finale cake heerlijk. Het middenstuk vond ik matig / slordig deed voor mij wat afbreuk aan het geheel.

Back
Bovenaan